mammat2goll Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Jeg tok silikon i dag, og sitter her og venter på smertene...Kjenner ikke noe til "melkesprengen" stikker bar litt i sårene. ikke vondt og reise seg opp. x fingrene for att jeg slipper og ha sikkelig vondt
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 du hvor mye måtte du ut med;)? skal ha e og,men lurer på om e skal vente til e har fått de barna e skal ha hehe;)
BettyBoob Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 for meg ble det helt jævlig da lokalbedøvelsen gikk ut - da var det bare å dytte innpå med Paralgin Forte.
tante grusom master of law Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Jeg fikk ikke ordentlig vondt før dagen etter.....
mammat2goll Skrevet 21. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2008 Hadde nok ventet til jeg var ferdig med barn. jeg betate 35000,- Er kjempefornøy til nå, fylte bare opp noen tomme vrængte bukselommer. (Etter 3 graviditeter og ammet 2 barn )Ble en helt perfekt D-cup! Er så fornøyd
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 hadde en venninne som tok det som bodde hos meg uka etter. de 5-6 timene etter oprasjonen var alt flott også ble det en god del vondere.
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Tok det for 7 uker siden, og nei jeg hadde minimalt med vonder.... tok smertestillende de to tre første dagene. men jeg hadde ØMME brystvorter som kom etter ca en uke og da hadde jeg det i tre fire uker!!! de var mye mer ømme enn de første ukene av svangerskapet!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 venninnen min lå på magen og støvsugde under sengen dagen etter uten smertestillende så det kommer nok helt ann på.
mamman til ana Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Er fjorten dager siden eg tok. Alt er bare deilig nå.ikke noe vondt i det heeele tatt. Var egentlig litt vondt samme kvelden jeg tok, kunne ikke bevege meg så mye når jeg skulle sove osv.Lå bare på sofaen hele kvelden. Dagen etterpå var det også litt vondt, men ikke så vondt at jeg ikke kunne støvesuge,rydde, ta oppvasken etc, men prøvde å ligge mest mulig på sofaen, var ute en liten tur i parken. Tredje dagen begynte det å bli myye bedre, men var litt vondt hver gang jeg reiste meg, litt sånn trykk i puppen. Spessielt i høyre siden det var den armen jeg brukt mest.Dt var litt sånn trykk i godt å vel en uke. Nå kjenner jeg ingen ting, er akuratt som om det er mine, ligger nesten på magen også. Dessuten synes jeg melkespreng var værre en detta:)
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Og ja forresten klarte jeg å snu meg og sov på magen den første natten. Gjett om jeg fikk kjeft av klinikken dagene etter når jge snakket med dem i telefonen!
Gjest Skrevet 21. april 2008 #12 Skrevet 21. april 2008 hmmm, synes da det var noen som var veldig aktive rett etterpå. jeg fikk streng beskjed om å ikke løfte armene over hodet på minst en uke,og ikke løfte over 3kilo flere dager.... og flere andre forhåndsregler. men når det er sagt, så hadde jeg lite vondt jeg også. tok smertestillende samme dagen som jeg kom hjem, og trengte litt hjelp til å komme opp når jeg lå på ryggen i sofaen, men kunne levere tilbake alle smertestillinde jeg fikk med fra klinikken:) og det var ikke vondere enn at jeg gjør det igjen en gang..... om noen år.
mammat2goll Skrevet 21. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 21. april 2008 takk for svar, godt og høre att man kan ha lite vondt! Her går det fortsatt veldig bra Sååå fornøyd, nå kan bare sommeren komme jeg kan gå både i bikini og singlett uten å bli flau over pupper som bare er slapphud....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå