Alhansi Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Vi har ikke riktig bestemt oss, men vi klarer helt sikkert ikke matche det hva en hel del andre foreldre gir sine barn. Titusner av kroner, pluss store gaver som bunader,pcer osv. Jeg er ikke i jobb, så vi lever på en inntekt. Det blir ganske stort selskap, nesten 50 stk, vi har leid lokale og bestilt mat. Dressen er kjøpt også. Med mat og klær og lokale mm er vi allerede oppi 20 tusen. Skrekk og gru! Gutten ønsket seg et flott selskap, så det skal vi gi han. Vi tenkte kanskje kjøpe et videokamera med stativ, bra programvare og ekstra harddisk til ham. Hva synes dere om det? Forslag til annet? Sølv og sånt går ikke, han er ikke så glad i det.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Synes gaveidèen var kjempefin jeg! Det er sikkert noe han ønsker seg. Og dere har sikkert en reflektert sønn som vet litt om penger og skjønner at med èn inntekt så er det ikke alltid like lett. Barna må jo lære gjennom foreldrene. Hvis dere selv synes det er for lite, så kan dere jo gi han noe senere også som dere kanskje kan fortelle han om? Mange ønsker jo penger i stedet for stor fest, men jeg synes konfirmasjonen mister sin mening da. Ellers synes jeg gavehysteriet har tatt helt av i forbindelse med sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå