Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Ifølge fysioterapaut: Aldri. Dette fordi babyen tripper på tærne og vil da få korte muskler på baksiden av beinet. Dette kan igjen føre til skjevheten i bekkenet og etterhvert ryggen. Men om du likevel vil prøve, tipper jeg det er best til å vente til H'n sitter på egenhånd. Da har de ganske sterke muskler i bekken, hofter og rygg, så kanskje det er litt mindre risky da? Aner ikke jeg, men antar at det er forholdsvis trygt om de ikke blir sittende for lenge oppi der:)
Legekjærringa Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 jeg spurte også fysioterapeut og hun sa IKKKE bruk det ( gullet hadde prøvd en hos venninne med baby på samm alder og likte det godt. Ja sa hun, men det er stor feilbelastning på babyen.
mamma til 2 små:=) Skrevet 21. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2008 så kjipt da:=( off men dem anbefaler ikke gåstol heller...jaja får se
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Mye hysteri rundt dette, gåstol o.l.....syns man kan bruke disse tingene, men alt med måte, ikke en time lissom om gangen *forventer masse kritikk nå *!!Hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå