Gå til innhold

Dildo med vibrator, er det farlig for fosteret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt det er farlig, men på søndag hadde jeg en liten opplevelse hvor jeg faktisk hadde dildo med vibratoren på inni skjeden? Nå er jeg ganske redd for at det kan ha skadet fosteret, selv om jeg ikke har hatt smerter eller blødning, men kan det være skadet eller i værste tilfelle ha dødd for det om? Er 10 uker på vei!

Takk for alle svar, men hold dere saklige er dere greie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal ikke bruke dildo med vibrator så lenge man er gravid fordi det kan gi barnet urytme i hjertet mens du holder på ;)

(dette gjelder inni, vet ikke om du kan bruke utenpå)

Skrevet

man skal ikke bruke vibrator når man er gravid. sikkert gått bra, men ikke gjør det igjen!

Skrevet

Utenpå er greit, inni er ikke bra.

Skrevet

Hmmm, men hva er det værste som kan skje? Jeg håper da inderlig at jeg ikke har påført noen form for skade på den lille, men på den andre siden var det ganske uansvarlig gjort av meg, i og med at jeg viste det kunne være farlig, men ble litt dratt med i øyeblikket, men det er jo ikke verdt det i det hele tatt. Håper og satser på at den lille ikke tok noen skade av min domskap, og skal uten tvil ikke finne på å gjøre noe sånt igjen! Det er et løfte ovenfor meg selv, og den lille som off...stakker,må ha hatt det ganske ustabilt så lenge min "morro" varte.

HI

Skrevet

Æ må ærlig innrømme at æ brukte dildo me vibrator forje svangerskap..veste ikke at d va "fali". Gutten min e nu en frisk å rask 3åring, og har ingen skada.. Æ vet ikke kor alle har d fra at d e fali.. Vet nån om d e forska på saken eller e d bare nå man trur? Har barn dødd i mors liv der di kan si at d er dildoens skyld?

Æ syns d høres rart ut at d kan skade fostre..

Skrevet

Dette står her inne på BIM, på uke 32:

Det eneste man skal være forsiktig med er sexleketøy som føres opp i skjeden, for det kan virke stimulerende på mormunnen og sette igang fødselen før tiden. Av samme grunn skal man heller ikke bruke vibrator med vibreringen på langt inne i skjeden. Å stimulere klitoris er imidlertid helt ok.

Skrevet

Du kan nok ta det med ro! Jeg gjorde et kvikk google-søk med ordene "vibrator during pregnancy", leste 20 treff og alle sier at det er en myte at det er skadelig. Hvis du har et normalt svangerskap er det ingen fare. Imidlertid skal du ikke bruke den dypt de siste 2-3 mnd. av svangerskapet hvis placentaen ligger lavt.

Men ta det med ro du, og kos deg hvis du vil!

Skrevet

Takk, det var betryggende:) Puster lettet ut, og takker alle for svar! Det var jo ganske godt å bruke dildo med vibrator, har aldri gjort noe slik før. så litt kjedelig om jeg skal gå rundt med dårlig samvittighet for å ha hatt det godt. Men om jeg hadde skadet fosteret mitt hadde jeg jo selvsagt fått dårlig samvittighet, men forhåpentligvis er det bare en myte..:) Jeg skal kose meg, og håper det samme om dere;)

Ha en fortsatt fin aften mine damer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...