Gå til innhold

synes dere dette er sært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min var gift da han var i tjueårene, og skilt 3 år etterpå. Han har en datter fra det ekteskapet som i dag er 19 år. Den første konen beholdt min manns navn helt til hun giftet seg og skiftet etternavn for 4 år siden. I fjor skilte hun seg, og da tok hun min manns etternavn ( og nå mitt) tilbake! Ikke pikenavnet sitt altså, så nå har hun det samme etternavnet som meg! Hun fikk en ny datter i dette siste ekteskapet, og hun heter det samme som faren sin.

Blir litt forbainna når jeg tenker på det. Mener hun ikke har hevd på å hete min manns etternavn når de har vært skilt i 16 år?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk kan jo i grunnen hete hva de vil nesten nå for tida. Men er enig i at det er ganske så teit av henne. Hev deg over det!

Skrevet

hørtes jo ganske snålt ut for meg iallfall... hmm..

Skrevet

det er bare vår familie som heter det navnet da! Hadde det vært Hansen, så hadde jeg ikke brydd meg.

kan liksom ikke gjøre noe med det heller da..

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Kan ikke mannen din spørre hvorfor ho har tatt tilbake etternavnet da?

Skrevet

Hadde skjønt det litt hvis hun bare hadde hatt ett barn, og ville hete det samme som barnet sitt, men når hun har to barn med forskjellig etternavn blir det jo det sammet.. Syns også det er en rar ting å gjøre ja..

Skrevet

Er det noe ting som ikke vil irritere enklet her inne?

Det er vel strengt tatt opp til x-kona....

Skrevet

Jeg synes egentlig ikke dette er rart dersom dama har hatt det navnet i over 20 år jeg.

Sånn egentlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...