Gå til innhold

Bruker dere strømpebukse på barna deres nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare jeg som bruker det? Her er det 14 -15 grader om dagen og sol, men blåser litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja bruker det..men da bruker jeg ikke bukse over..han sitter i sånn pose da..

Skrevet

Bruker str.bukse enda ja, hoff så kaldt i lufta enda :S

Skrevet

T-skjorte og shorts ;o)

Skrevet

jeg bruker fortsatt det på gutten min (2 år) men er vel straks på tide å slutte :) jeg spør alltid disse erfarne mammaene som jobber i bhg hos meg jeg - de er helt supre! har ikke vært mamma så lenge og ikke helt vant til årstidsskiftene ift klær ;)

Skrevet

Ja, både strømpebukse og bukse. Det er ikke noen sommervarme i Trondheim i hvertfall.

Skrevet

Jeg bruker også. Men har kuttet ut masse andre klær nå.. =)

Skrevet

ja, bor på fjellet og her er ikke gradestokken i nærheten av 10 grader enda

Skrevet

jepp,her i trondheim er det kaldt på morgenen enda...Venter til det er 15 +

Skrevet

Det er fortsatt kaldt i skyggen så her er ikke strømpisene lagt bort enda. Typisk tid alle blir syke fordi man kler av seg for mye.

Skrevet

Selvsagt, her er det vinter.

Skrevet

Bruker fortsatt strømpebukse her i Oslo, selv om det idag har vært godt og varmt. Får se det an de neste dagene.. :o)

Skrevet

Nei, men de siste dagene har det vært 15-20 grader i skyggen, vindstille og sol da=)

Skrevet

hm, ja for det er sikkert igjen 20 cm med snø i barnehagen til lille og de er ute hele dagen. kan ikke sitte i snøen med jeans og tøysko liksom. så her er det ull-strømpis og ullbukse enda, og regnbukse da. så er det ulltrøye og genser bare oventil. :D

Skrevet

Ja, hadde det idag også, selv om det var veldig godt og varmt her på Østlandet... Men han lå ute på verandaen i bare strømpis og body og lekte, da. Null vind, oppvarmet av sol og han var kjempevarm. Han er 8 1/2mnd, så jeg syns det er så lettvint å bare ta på ham en body og strømpis, jeg;)

Skrevet

Bruker det enda ja.. Syns det er for tidlig å ta vekk. I går så jeg en gutt i 6-7 års alderen stå ute i bar overkropp (kl 15), og da lurte eg litt på kor de foreldrene var... Syns det er alt for tidlig. Håper ikke den gutten er blitt syk.

Snuppa her har på seg strømpebukse, body, bukse, genser, vindtett jakke og lue når ho er ute nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...