Gå til innhold

flere som suger med kondomen på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

liker ikke tisselukten og smaken. Alt forsvinner når dongen kommer på, kan gjøre alt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kjære vene... Få da mannen til å dusje og vaske utsyret før du stikker den i munnen.

Aldri prøvd med kondom på.

Skrevet

jeg hadde hatt mye større problemer med gummismaken - kan ikke fordra den lukta! ÆSJ!! å sitte og smatte på en plastpose ligger ikke for meg :) pluss at det er diggere for gubben uten! det sier jo seg selv...

Skrevet

Er det mulig??????????

Nå må du gi deg. Det beste er åbli sugd uten:-)

Prøv det.

Skrevet

Jeg gjøre det av og til også. Liker ikke å få han i munnen, synes sæd smaker fælt, med kondom på kan jeg jo suge helt til det går for han.. Blir nok ikke helt det samme for han, men han er mer fornøyd med denne løsningen enn og ikke bli sugd i det heletatt..

Skrevet

Suge til det går for ham? Visste ikke at det var en nødvendighet.

Jeg suger ham som regel til jeg er kjempekåt, men da må jeg ha ham. Kall det gjerne vorspiel.

Skrevet

Enig med deg over her!

Trenger ikke suge til det går for han. Jeg kan ikke fordra sæd.

Jeg gjør det aller aller meste i senga, men jeg har en regel -ingen får komme i munnen min! Har gjort det noen få ganger, også med min samboer nå, men jeg virkelig hater det.

Så enten suger jeg han til like før det går for han (han sier selvsagt fra når det er like før) og så runker han til han spruter. Eller så esuger jeg han som et slags vorspiel, som hun over her skrev. Han slikker meg og jeg suger han til vi er gode og klare. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...