Gå til innhold

Gidder noen å diskutere litt med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde IKM i går. Hadde EL ca 6/7 april. Var på UL på tirsdag 8. april ,og da hadde jeg påsto legen, hatt EL ca for 1-2 dager siden. Onsdag i forrige uke på dag 10 dpo hadde jeg en ørliten blødning + på fredag ingenting etterpå. På onsdag hadde jeg også noen stikkende smerter/murringer i livmorområdet. Det som også skjedde den onsdagen var at puppene mine som hadde vært fryktelig ømme nesten hele syklusen eller siden noen dager før EL ble mye mindre ømme (har gått på pergo).

Jeg fikk også svar på progesteronprøven min i dag og den viste på dag 21 et prog nivå på 127. Aldri hatt så høyt før.

Jeg har tatt test på lørdag med neg. resultat (selvsagt!!!!). Jeg har også noe jeg aldri bruker å ha nemlig hatt mensmurringer nesten hver kveld ikke sterke men svake siden onsdag og har virkelig venta på at tanta (den grusomme) skulle komme på et svært så uønsket besøk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blødningen du hadde, kan jo tenkes at det er den berømte feste blødningen alle snakker om! og at du fik negativt på lørdag kan jo være pga du produserer seint hcg. men har jo ikke peiling på dette, men håper du er gravid !! Hvis ikke tr dukker opp de neste dagene, kan du jo teste igjen:)!!!

Skrevet

Ja man kan jo håpe da, men jeg lurer faktisk på om de to små blødningene jeg hadde, var mensen min jeg da. For den burde vært her nå, ellers er lutealfasen min blitt lenger denne gangen. Kan man få en minimens tro? Det er jo rart at puppene mine ble ganske mye mindre ømme også da, for det bruker jo å skje når jeg får mensen. Lure lure?

Skrevet

Jeg fikk mensmurringer den dagen jeg skulle hatt mensen da jeg var gravid.... hadde mensmurringer hver dag og gikk og venta på tanta som aldri kom... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...