nr2-imagen:) Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Er det noen bilstol som går an å sette på brio duo vognen?? Ser så praktisk ut å kunne sette stolen oppå understellet på vognen!
¤¤angelina¤¤ Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Jeg var på babyshop idag, og jeg er 99,99% sikker på at hun sa at det ikke går an på brio (og simo) sine vogner. Har kjøpt brio sing selv, og det går iallefall ikke an på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå