mamma&urokråka Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Merker at jo større veska er, jo mer har jeg i den. Nå har jeg fylt veska med: - nøkler - mobil - avtalebok - skrivebok - 3 penner - håndkrem - lommebok - et speil - en fargeprøvelapp - to halvfulle pakker kleenex - solbriller i et etui - vanter - en "kinapung" uten noe i - et handlenett - en pakke ricola - to lipgloss - en leppepomade - en pung fylt med bind, truseinnlegg, ob, neglfil, leppestift og to halvfulle pakker tyggis.. - pluss et papir fra en center-sjokolade, og en gammel handlelapp.. rart hvordan det fyller seg opp. Hva har dere i veska?
Minesmå:)+en til! Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Har ikke veske... har lommebok og mobil i lommen Thats it!
BettyBoob Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 x antall pastillesker leppepomade elisabeth arden 8 hour cream lip gloss med farge bank kodekortet mitt lommebok en lekebil smokk kleenex ipod solbriller penn håndkrem mobil 3 sett nøkler tyrkisk pepper fyrstikker adgangskort til jobben røyk tyggis lighter og noe papir ang bhg foreldremøte utrolig hvordan det fylles opp ja!!!
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 alt for mye til å ramse det opp her inne;P uff,tror tilogmed at e har en liten veske inni den store hehe..hmmm..
Little Dreamer Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 For tiden går det bare i stelleveske: Bleier,body,våtservietter,imsdal,en pose nøtter,stellekrem,bukse,sokker,en haug med gamle kvitt.,og en lakerol.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Oi, oi oi.. ja, det er lgitt, litt av hvert gitt, så det er vel bare å nevne i fleng: Drops/yggis lommebok filofax penn OB tyggispapir mobil solbriller liten førstehjelpsbok (fikk den på jobben her om dagen, og tror jeg skal ah den fast der i tilfelle noe skulle skje med jenta mi eller andre) pakke med lommetørkler(sånne First Price) Lipgloss nøkler ja, nå kommer jeg ikke på mer, men .. hehe
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 -to lipgloss, en spenne, lommebok, en gammel handlelapp, avtalebok, mobil, solbriller...
Gjest Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Bruker aldri veske. Har lommebok og mobil og nøkler i lomma. Ellers hender det jeg bruker sekk :-) Men si meg: dere som ramser opp en hel container her....sitter dere faktisk og går gjennom veska for å svare på denne tråden eller husker dere hva veska inneholder??????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå