Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 synes ikke det er noe fint iallfall! kanskje derfor ikke så mange heter det
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Det er jo et navn som er litt utgått på dato. Var et ganske vanlig navn på 70tallet tror jeg. Jeg for min del liker det ikke. Men igjen er jo navn hva man venner seg til.
auro Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Fint, og noe annet enn Emma, Thea, Leah osv....
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Liker det ikke. Minner meg om sangen "Tanta te Beate".
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Er visst blitt populært på Navnedebatten, men jeg syns det er gørrkjedelig.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 Min søster heter Beathe og hun er IKKE født på 70tallet... Navnet hennes betyr lykkelig, og hun er verdens snilleste jente. Hun bryr seg om venner og familie og er alltid der for den som trenger det. Så for meg er det et nydelig navn
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 Jeg blir utrolig provosert av folk som sier at et navn er stygt... Tenk på alle de som har dette navnet som blir diskutert opp og ned i mente på forumet. Navnet kjemmer INGEN!! Jeg får en følelse av at det er en haug med drittunger her inne, for jeg nekter å tro at voksne folk gidder å slenge dritt om et navn. Om en ikke liker et navn er en ting, men skjønner virkelig ikke vitsen med å opprette et innlegg og så skal folk si stygge ting om det... Hilsen en som ikke heter Beate, men syns det er fint.
Trulte76 Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 kjenner to som heter Beate jeg. Så jeg er vant med det siden jeg var lita Synes ikke det er så værst det navnet jeg da
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #14 Skrevet 22. april 2008 Haha Jeg heter Beate. Skal si jeg fikk passet påskrevet Angående den sangen "Tanta til Beate" så opplevde jeg at bussjåføren sang den på skolebussen hver dag jeg kom på.. En artig skrue syns han i alle fall selv Navnet har ikke plaget meg i grunn.. før nå
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #15 Skrevet 22. april 2008 Heter også Beate. Synes det har vært flott å ha det navnet så langt. Vet at valget stod mellom Beate, Hanne og Siri, og da er jeg glad det ble Beate. Hanne og Siri var det opptil flere av (ja, er født på 70-tallet). Og navnet har jo en flott betydning - lykkelig.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #16 Skrevet 22. april 2008 syns det er fint jeg, men tror ikke jeg ville døpt ungen min for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå