Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Og naa som det blir sommer, kommer dere til aa ta paa solkrem ogsaa de gangene babyen ligger skjermet i vognen, saa lenge skjermen staar i skyggen? Det er varme somre her, med masse sol. Vil beskytte huden til babyen mest mulig mot solen. Samtidig skal man jo helst ikke bruke kremer paa babyen.. Vil understreke at vi oppholder oss mest mulig i skyggen, og naar det blir virkelig sommer og sol saa kommer vi ikke til aa vaere ute i direkte sollys saa fremt det er mulig.
Yo&La+spire Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Vi smurte ikke snuppa med solkrem i fjor da hun var 4-5-6 mnd om sommeren. Holdt henne mest i skyggen, men hun var også litt i sola, badet osv, men aldri lenge av gangen. I år kommer vi til å smøre henne med Babyline sin solkrem som du får på apoteket. Den har komt bra ut i test, og det er fysisk filter, ikke kjemisk (fysisk filter anbefales til små barn). Vanskelig å holde henne i skyggen når hun går selv;)
The most famous Ludder Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Vichy sin, kjøpte på apoteket. Inneholder ikke parabener.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Vichy var en god ide! Bruker mange av produktene til Vichy selv, og de er etter min mening veldig gode. Skal kjope naar jeg er i Europa, da de her et veldig begrenset utvalg av Vichy her vi naa bor. Uansett, TAKK!
The most famous Ludder Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Værsågod :-) Det er 50+, veldig god...god tur!
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Jeg liker solkremen fra Forever Living Products. Den er basert på økologisk aloe vera og veldig fin for babys følsomme hud.
Krokka og prinsessa Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Yo&La............ -- hvilken test er det du snakker om? Den vil jeg lese.....
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Hun bor vel ikke i Norege ellerda. Det er mange her inne som bor i andre verdensdeler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå