Gå til innhold

hvordan hadde dere reagert når..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt an på situasjonen, hva du har kalt han, men det høres jo merkelig ut i mine øre å kalle samboeren sin for ei psyko bitch ja...

Skrevet

Da hadde jeg nok svart : "Hva er du da som har valgt å gifte deg med en..."

Skrevet

He he er det snakk om en 17 åring eller noe? Tror nok aldri sambo kunne tatt akkurat de ordene i munnen sin, i kke etter fylte 17 i alle fall. Men hadde nok begynt å le eller gitt han the silent treatment, alt ettersom hvordan situasjonen oppsto.

Skrevet

Neandertaler;=)

Kan ikke forestille meg i min villeste fantasi at mannen min skulle kalle meg noe slikt! Eller noe annet stygt!

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

sparka han i ballane og spurt om han fortsatt hadde ment det..

huilsen the Nutcracker;P

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor folk føler seg små at de må ty til skjellsord og fornedrende beskrivelser for å få frem at de er sinte? Jeg klarer å få folk til å skjønne at jeg er sint uten den type karakteristikker.

Skrevet

Sorry, men nå er jeg en rettskrivingbitch: Nicket ditt er gramatikalsk feil. Elskeråværemamma er det korrekte.

Klarte ikke dy meg : )

Over til psycho bitch: Han høres definitivt ung ut, ja. Og er han ikke ung, er han kanskje en smule psyko. Det er opp til deg om du vil godta at partneren din snakker så nedsettende til deg. Men spør selvfølgelig deg selv om du snakker like nedsettende til ham.

Skrevet

er det seriøst eller tulla dere ?

hadde det vert seriøst hadde jeg blitt forbanna..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...