Gå til innhold

Uff, ble faktisk litt lei meg nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... leste på navnedebatten og der var det noen som syntes sønnen min sitt navn er harry. Teit ting å ta på vei for, men han heter ikke noe "carosander" aktig, heller ikke i gata med remi og johnny.

Bare et vanlig norsk navn.

Skal han vokse opp og foreldrene til vennene hans vil synes at han har et harry navn? Teite folk=(

*jaja, hårsår og nærtakende*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du ikke tenke på:) Her er det alt som går, fra carosander til mathias, lukas og slike poppe navn.

min søster har streite "uspennende" navn på sine gutter, anders og kristoffer, og får pes for deg også....Sånn er det bare. LIker du navnet? Hev deg over det:)

Skrevet

Det er alltid noen som mener noe om navnene og ikke klarer å holde smella.

For min del har jeg fått høre at navnene på mine barn (og fremtidige) er barnemishandling og at jeg er en dårlig mor! (selvfølgelig fra en eller annen anonym gjøk her inne!)

Skrevet

Hva folk anser for å være harry, er på den ene siden veldig individuelt, på den andre siden finnes det jo noen felles "koder".

Hvis sønnen din har et vanlig, norsk navn som ikke tilhører sjangrene du nevner, er det jo ikke sikkert at vedkommendes synsing er så mainstream at det gjør noe.

Og forresten: Who cares? Navnet er garantert gitt med kjærlighet og omtanke, og passer sikkert perfekt på sønnen din.

Skrevet

Velkommen i klubben. Eller, jeg har aldri hørt noe vondt om min sønns navn (desverre på tur opp på statistikkene, men det visste jeg ikke da). Men derimøt hørt myyye rart om mitt navn. Litt surt, men det er mitt navn like fullt og de som sier det er stygt skal for all del slippe å ha med meg å gjøre.

Tror nok at alle navn til enhver tid har forkjempere og motstandere, slik er det bare, og navnebølger går, nettopp i bølger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...