veslamøy Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Hei, noen som har noen erfaring med reiseseng til småttisene? Min er 5 mnd og vi må kjøpe reiseseng nå. Hvilken skal jeg velge? Er Ole Brum sengen som selges på Jysk bra? Håper maaange gidder og svare :-)))))))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 vet at ole brum reisesenga er veldig vanskelig å slå opp, har prøvd da mor til en kompis av min sønn trengte hjelp en gang jeg hentet han der. Jeg fikk den ikke opp. Kan jo hende det var noe galt med akkurat den, men det vet jeg ikke. Vi har hatt simo reisesenga, og er veldig fornøyd med den, den er ødelagt nå, men den var brukt til 3 unger, mye brukt til alle 3, lillemor sov i den hver dag i over 1 år.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Vi ha reiseseng kjøpt på Europris - og er kjempe fornøyd.. Hatt den i tre år nå og brukt flittig.. Siste 4 mnd er den brukt hver natt annen hver uke.. Lånt bort til en tanteunge..
Skravlemamman Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Vi har reiseseng fra simo - veldig fornøyd:-)
veslamøy Skrevet 21. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2008 Hvor selger de simo reiseseng da? og selger de fremdeles på Europris?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Aner ikke om dem selge dem op Europris lenger.. Vi fikk den i gave..
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Jeg har SIMO reiseseng til mitt barn, fikk den i barselgave av ei venninne da han ble født. Ole Brum sengen er så vanskelig å slå opp å ta sammen. Jeg jobber i BHG og jeg og en amnlig kollega av meg brukte sammen 1 1/2 t på å få den opp, den blir aldri slått sammen for å si det sånn...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 vil tro at babyutstyrs butikker som selger simo vogner og så fører reisesenger. Tror kanskje Brio har også.
Skravlemamman Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Har kjøpt den i en utstyrsforretning for baby/barn ( hvor de har barnevogner osv). Kostet rundt 400,- på tilbud tror jeg. Lett å slå opp og lett å pakke sammen...
veslamøy Skrevet 21. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. april 2008 Noen som vet noe om hvordan den på Barnas hus er? Den som koster 299. Må man kjøpe madrass i tillegg?
giggsi Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Jysk har og en til 249,god kvalitet.Er ikke vanskelige om en gjør det rett.Men det er viktigt å gjøre det rett.Følger bruksanvisning med.Disney sengaer samme kvalitet,men er dyrere fordi det er disney
veslamøy Skrevet 21. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 21. april 2008 Ok. Må dra litt rundt og se, men må ha med meg minsten og da er det greit og vite hva man skal se etter.. Gruer meg nesten, er jo så mye og velge i.. Hva er egentlig forskjellen på hvordan sengene blir satt opp da, ser jo så like ut... Er det såå forskjellige teknikker da?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. april 2008 #13 Skrevet 21. april 2008 DEn vi har må kantene rundt festes oppe før man dytter ned bunnen. Tar man ned bunnen først får man ikke opp kantene rundt.
veslamøy Skrevet 21. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 21. april 2008 Mener at mange av disse sengene settes opp på den måten, er visst vanskelig om man ikke vet hvordan man gjør det. Huff vanskelig dette.. Men har dere kjøpt madrass utenom, eller følger det med senga?
veslamøy Skrevet 21. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 21. april 2008 Ingen flere med erfaringer med reisesenger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå