chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 100% sykmeldt grunnet BL, hmmm... blir laaange dager til termin da!! Legen regnet med at jeg ikke ville komme tilbake i arbeid igjen før jeg er ferdig med permisjonen, da BL som regel ikke blir bedre utover i svangerskapet. Hva skal jeg finne på nåda????
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Det er dumt, blir nok fort kjedelig som du sier. Jeg hadde bare 20% jobb sist svangerskap pga uegnet arbeidsforhold på den andre jobben, og dagene gikk utrolig sakte. Du kan jo gjøre litt når du orker, i huset eller spise lunsj med noen. Nyte dagene i sola. Håper ikke det blir så ille at du må ha krykker
L@boline Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 I dette været kunne jeg godt tenkt meg en sykemelding selv :-) Men unner deg ikke BL selvfølgelig. Du får nyte solen og prøve å få dagene til å gå!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2008 Takker=) Ja det blir nok å nyte fine været når det trer frem og prøve å gjøre hus arbeid de dagene solen ikke er her, å det blir nok mye besøk til venner og bekjente når jeg ikke har noe å gjøre på... "bare" 19 uker til termin liksom.. hehe
lana<3 Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 du trenger ikke gå og verke sånn resten av svangerskapet chick...hadde ei sta venninne som absolutt IKKE skulle prøve kriopraktor og slikt...hun trodde ikke man kunne bli bedre av bekkenløsning, men det kan man...hun gikk til osteopat igår og idag har hun vært ute på shopping uten krykkene...og jeg var helt ødelagt sist svangerskap, halvveis sengeliggende fra uke 16 og med krykker.... Nei ta deg en tur til en som kan knekke deg opp så slipper du disse fæle smertene...osteopat,naprapat,kiropraktor, manuellteraput.....by the way...manuellterapi kan du få gratis i svangerskapet mot henvisning fra legen.... god bedring....
Edelweis Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 håper du har spart litt på bøkene mine da chick, så du har noe å lese på mens du er hjemme=) god bedring foressten!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2008 Tusen takk for oppmuntringene=) Litjtupp... joda, har akkurat begynt på nr tolv så jeg har å lese på, og har bestemt meg for å lese jordmoren etterpå, så joda... jeg har å lese på=) Får ta noen dager med full avslapping og nedstressing fysisk og psykisk så får vi se hvordan det blir=)
skalha1t etter3.pp Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 ej vart 25% sj.mld igår pga bekkenl..men blir nok meir..han fåreslo 50,men vi får starte på 25..heheh..blir vel ej å du da so henge på kafe att me ne Line snart..kvar dag..hahah.. ellers da chick??alt vel..hørte ho Mor sa atte de vart en gut te??!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå