Gå til innhold

Noen som sykler ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle finne frem sykkelen sånn at jeg kan bruke den på kjappe turer til og fra butikken ol, men så fikk jeg plutselig noia for å gå på trynet... Er ikke sååå talentfull på sykkel, men det begynner da å gå noen år siden sist jeg gikk i bakken. Sykler dere eller lar dere dette være nå når dere er gravide??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ingenting i veien for å ta seg en sykkeltur! Hvis du er ustø så må du jo være forsiktig. Sykler selv hver dag frem og tilbake til jobb, ca 1,5mil per dag.Jeg har ingen betenkligheter med det, siden jeg føler meg stø på sykkel.

Skrevet

Jeg sykler også til jobb, det var sånn ca en halv time hver vei. Men jeg passer på å ta det litt rolig i nedoverbakkene, og stopper på alle rødelys, og venter til jeg har grønt. Vanligvis ville jeg sett etter biler, og syklet hvis kysten var klar liksom. Jeg tror jeg kommer til å sykle så lenge som mulig.

Skrevet

jeg har og funnet fram sykkelen..:)g har bkkenløsning så drfor avlastr jg bekknet på den måt,..er vel egntlig ikke så redd av meg,at jeg skal falle ellr no sånnt..d streifr meg egentlig ikke:)men er jo seff mer forsiktig i nedoverbakker :)

d som stoppr mg litt er diss forbaskede kynneren som kommr med en gang..men men:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...