Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 I helgen var vi på fest og et par ganger var jeg med ei av røykerne ut (bare selskap altså, har ikke røyka på mange år). Og da merker jeg jo at lufta rundt blir full av røyk. Samme skjer ofte på jobb når jeg er med røykerne der ut for å få et avbrekk. Prøver å stille meg så røyken blåser fra meg, men det blir jo røyk rundt i lufta uansett. Er dere "hysteriske" på sånt? Jeg tenker jo på at det kanskje ikke er bra, men syns kanskje det er å overdrive litt om man ikke kan stå sammen med en som røyker?? Eller kan dette også være skadelig?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Passiv røyking er like skadelig som om du skulle ha røykt selv.Nå har det seg jo slik at når du er ute,får du jo ikke i deg så mye,men det du får i deg,kunne du like godt ha røykt selv. Med tanke på at etter en røyk,så får ikke barnet nok oksygen på over syv timer,så holder jeg meg borte fra passiv røyking også. Forsår liksom ikke vitsen med å utsette seg for det, når den lille får det så vondt pga av det. Det er jeg som har valgt å sette den lille til verden og får ta følgene av det.
anette&tutta mari :) Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 både jeg og samboer er nesten overhysteriske ang. passiv røyking. Jeg har alltid holdt meg unna røyk så godt jeg kan, og i allefall nå. Problemet er at når det er fint vær så går alle naboene ut på terassen for å røyke.. og på jobben så står alle i sola (og røykeplassen er i skyggen).. Jeg blir irritert hver gang, men kan jo ikke bestemme over dem, så da går jeg heller rundt, eller går inn hvis naboene røyker. . . . kunne ønske det ikke var lov å røyke på offentlige steder som f.eks bussholdeplasser og hvis man bor tett på naboen . . håper det blir sånn en dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå