little_pony Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 hadde ul i dag i uke 20,å der sa han at d var nokk gutt...men har hele tiden hadd jente følelse,har en gutt fra før og hadd helt ulike svangerskap..har vært bombesikker på jente denne gangen..føler meg helt fortummla i hodet:P koseli med en gutt til alså,men var så rart og omstille seg...andre der de har tatt feil på gutt jente denne vei???
Trulte76 Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 jeg hadde jentefølsese..har to jenter fra før..men på UL så det ut som det var en gutt Merkelig følelse..men så klart kjempeglad for en gutt Så skal bli spennende med en gutt..blir noe nytt og uvant hehe..så vant med jenter..
little_pony Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2008 hehe jepp...kan du forklare jente svangerksapene?sist hadde jeg bare lyst på sunne ting av matvarer,magen var spiss og liten..nå vil jeg ha sjokolade og godterier og magen sitter lavt å jeg er rundere på hoftene...hmmmmm
Trulte76 Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 har igrunn de samme svangerskapene, bare jeg er fryktelig kvisete i ansiktet denne gangen Det var jeg ikke med jentene.. ingen kvalme, tidlig bekkenløsning..var mere svimmel med jentene enn jeg er nå..denne gangen er jeg veldig lite svimmel..men de to første var jeg ofte svimmel. Hadde igrunn såkalte guttemager på jentene også..så der er de vel like..slanke ben på alle tre..ser ikke gravid bakfra på alle tre.. Så eneste som skiller denne gangen er mindre svimmel og veldig kvisete ansikt..
little_pony Skrevet 21. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2008 kastet opp med begge helt til rundt uke 17...har litt mere urenhud nå,å føler meg feitere på en måte,sist vistes det ikke,nå vises d:P så vet ikke om jeg skal stole på at d blir gutt,han hørtes ganske sikker ut så
Trulte76 Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 man får fortere mage 2, gangen Men er jo de som har fått vite det er gutt, så har det kommet ei jente..men som oftes er det andre veien de tar feil..spørs hvordan de så det var en gutt
little_pony Skrevet 21. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2008 huff ja..di sa d er vel ingen tvil her om at d blir en gutt....gyn og en turnuslege..jeg ble så paff:P sitter enda og ler...alle kartene sier jente,men da stemmer de kanskje ikke på alle:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå