Gå til innhold

Dere som gir mme til baby 9 uker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nemlig fått beskjed av hs å prøve mme, siden det kan virke som om hun ikke får nok melk av meg... Har dere da noen tips til meg?

Har kjøpt avent flaske og NAN1 ferdigblandet, siden jeg ikke er sikker på om dette kommer til å vare (lever i håp om at jeg skal klare dette.)

Skal jeg da putte malt i første flaske? Hvor mye er ett måltid? Har aldri gjort dette før, så håper noen kan hjelpe meg.....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lest mye nyttig informasjon her inne: http://www.flaskeposten.org

Angående malt har jeg hørt at man bruker det hvis de har problemer med magen, og at det er i en flaske om dagen.

Skrevet

det lønner seg å ha malt i ja. ta ca en t-skje. veit ikke hvordan det er med ferdig blandet nan men på pulver pakkene står det hvor mye som er anbefalt pr måltid i den alderen. kan nok også lønne seg og prøve de første måltidene på dagen og ikke kvelden i tilfelle litt magetrøbbel...

lykke til.

Skrevet

prøv deg litt frem, både om du trenger malt, og hvilken mme du bruker.

her funka ikke nan, men hipp var bedre for magen!

har heller ikke trengt malt.

tips! når du skal bruke pulver (litt mer økonomisk enn ferdigblanda)

kan du ha en flaske med ferdigkokt, kaldt vann i kjøleskapet,

og når du skal lage en dose, tar du frem en flaske, tilsett det kalde vannet fra kjøleskapet (ca 2/3 av vannmengden) og så har du oppi det kokte vannet. og vips, perfekt temperatur på vannet! så tilsetter du pulver!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...