Gå til innhold

Tohjul sykkel til treåingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farmora og farfaren var akkurat og henta treåingen for å kjøpe sykkel til henne.

Koselig at de kjøper ting, for all del, men alvorlig talt, Det kunne vel venta et år til, blir så irritert når de prakker på henne ting hun ikke er klar for motorisk. Men neida. barnebarnet til venninna deres hadde, og da kan ikke treåringen her være dårligere. Knurr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er mamma, du bestemmer.

Enig med deg om at tre år er for tidlig.

Jeg hadde satt bort sykkelen i ett år, og tatt den frem igjen da.

Protosterer besteforeldre er det deres problem, du sa tross alt i fra at du syntes det er for tidlig

Skrevet

Den kan da vel bare stå å vente til ungen blir klar motorisk da vel......

Jeg har bestilt trehjulssykkel til gutten vår på 9 mnd jeg da og akter da å la han prøve den ved at en av oss holder han og den andre dytter litt....

Vær takknemlig heller du :-) Penger spart. Og det er da nok å bruke penger på?

Skrevet

Dæsken. Det var jo litt av en ting å klage på også da..

Skrevet

hehe.Noe stort problem er det ikke, enig i det.

Syns bare det er litt trist for jenta at hver gang de kjøper noe,er det noe hun ikke klarer å bruke skikkelig, og blir skuffa.

og når hun er gammel nok, er tingen gammel for lengst.

Skrevet

det er mange treåringer sm kan sykle på tohjulssykkel...

Skrevet

Å, gud! Helt krise altså!

At det går an å være så dårlige besteforeldre da!

Kjøpe sykkel til barnebarnet!

Fy!

Skrevet

Nå er det noen tørre måneder å trene på da.. Er ikke noe galt i det vel, min på 3,5 år sykler på tohjuling med støttehjul hun. Helt vanlig alder å begynne med det på rundt her iallefall! ;)

Skrevet

Sønnen min har fått tohjuling med støttehjul. Han er snart 2,5 år og sykler rundt, så stolt av sykkelen sin :)

Skrevet

jeg er enig med deg vøtt

hvis 3åringen er happy med trehjulssykkelen så er det bare dumt å kjøpe 2hjuling.

ja hvis du ikke har lyst til å løpe etter den jævla sykkelen i hele sommer da?

la de være små og kose seg med ting de mestrer

de slår seg mer når de tryner på en 2hjuls m/støttehjul enn en 3hjulssykkel

dessuten bør de høre på dine ønsker om når hun skal ha stor sykkel......for faen!

Skrevet

Skjønner ikke helt hva det er å bli irritert for jeg da...

3 år er da ikke for lite til to hjuls sykkel?

Og om du ikke vil hun skal bruke den , får du sette den bort et år til da vet du..........

Skrevet

Vet om fler som fikk tohjuling og brukte den da de var 3... Øvelse gjør mester.

Skrevet

Jaja. Nå har jeg dyttet, støttet, og gått i hælene på en stolt eier av en tohjuling, fram til leggetid i kveld og det gikk jo rimelig greit.

kan jo ikke ta den fra henne,når hun har fått den. Det hadde jo vært slemt.

Får kjøpe hjelm til henne i morgen,så hun får prøve seg litt mer.

Men jeg er likevel såpass.. tja.. gammeldags kansje,at jeg syns barna skal få lov til å ønske seg, og ha et behov for ting, før de får dem.

Tror vi setter mer pris på ting vi får lov til å ønske oss selv.

Det er jo litt trist å bare få servert alt.

Men kansje jeg bare er kjip og sær. Hihi.

Skrevet

Nei, det er du ikke. Men det er en helt annen diskusjon.

Skrevet

Hva er så galt med en 2-hjulssykkel til en 3 åring?

Vi har kjøpt til alle unga når dem har hvert 2,5-3 år og alle har kasta støttehjula kort tid etter. Når dem har hvert litt i overkant av 3 år sykler dem som bare det, oppover, nedover, bortover, svinger, styrer og bremser. Uten støttehjul.

Så det er vel bare å la barnet prøve.

Skrevet

min 3 årig bruker to hjul sykkel m støtte hjul,de gleste i barnehagen gjør det også. Går kjempe bra.

Skrevet

Den der greia med å kjøpe ting før ungen får tid til å ønske seg det, er litt irriterande. Vi hadde ein liten kamp om elektroniske drittleiker som går sundt med ein gong med svigers. Svigerfar er så innmari glad i å handle på tilbud. Skulle ønske han hadde kjøpt litt færre og litt bedre leiker. Slike som varer ei stund, ikkje lager så mykje rot, og ikkje er så belastande for miljøet. Men det er ikkje så lett, eg forstår jo at det er gøy å shoppe til barnebarna også.

Skrevet

treåringen min sykkler da på to hjul uten støtte han=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...