Gå til innhold

Når kan man sette bebin i vippestol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min gutt er 4 uker nå, men har hørt at det er for tidlig og la han sitte/ligge i den nå ....

Hva har dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja han skal ikke sitte, men hvis den kan legges helt ned så kan du jo bruke den.

Skrevet

Sett han oppi, men ikke mer enn 30 minutt av gangen. Liker han det ikke gir han nok beskjed...

Skrevet

Vi har babybjørn vippestol, og den har mini brukt helt siden fødselen. Men i begynnelsen så satt han max der i 15-30min, å så har vi gradvis økt litt og litt.

Skrevet

Vi har også babybjørn vippestol. Tok den i bruk da hun var 10 uker gammel..

Hadde egentlig ikke noe behov for den før! Hehe!

Skrevet

jenta vår er 4uker og "sitter" i vippestol. Sitter ikke lengre enn 5-10min før hun ikke vil lengre - hadde vell et tilfelle der hun satt i nesten 20min!:) har også vippsestol som kan reguleres alleveier, så hun ligger mer enn hun sitter.

Skrevet

Jeg brukte den fra hun var nyfødd når jeg skulle lage middag, vaske klær o.l

Skrevet

Leste et sted at de skal være 6 eller 8 uker, og ikke sitte lenger enn 10-20 min av gangen.

Skrevet

hvis du bretter ei dyne dobbel og danderer i bunnen av vippa vil kanskje komforten til baby øke, og da kan den også sitte lengere. Det fikk i allefall jeg tips om, og det har fungert veldig greit.

Skrevet

forskjell på om de sitter i vippestolen enn om de ligger da..vi brukte vår som "feltseng" inne på kjøkkenet med engang vi..går an å legge helt flatt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...