jente Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Hei.. Jeg går nå i mitt 3 svangerskap, og jeg tror selv jeg holder på å bli små tullette... Jeg er blitt redd for alt,,, Tenker på smitte av det ene og det andre, blir sur på "folk" som hoster eller nyser og ikke klarer å holde seg for munnen. Ellers er jeg redd for smitte når jeg skal kjøre kollektiv, og tenker mye på hva man skal putte i seg og la være.. Tenker på hyggiene... På skolen til barnene mine, har det i den ene klassen vært vannkopper, usikker på om jeg selv har hatt det, men når begge barnene mine hadde det fikk jeg det ikke.. Så da har jeg vel hatt det!! Men, tankene dukker opp... Men, slik mener jeg selv å huske at jeg ikke var i de to andre svangerskapene... Er det flere som meg?? Eller er jeg på vei til å bli små rar alene..
pusi og lille pusi:) Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 æ e åsså sånn på nån områda... e ofte bekymra før om æ har spist nåkka galt... å blir åsså sint på dem som nys som ikke greie å holde sæ før moinnen.. eller dem som bare står å røyke mæ rett opp i ansikte... e vell de her hormonan som løp litt løpsk:)
babygullz <3 vilde Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 jeg har en angst for katter! Vet jo at man blir ikke toksosmitta av katt av bare å klappe den, må vel nesten putte fingern i rompa på den å sutte på for å få i seg smitten, eller tømme kattedassen å la være å vaske hendene før man lager seg mat...men allikevel, så haar jeg fått angst for den stakkars katten til mamma, som ikke lenger får ligge i fanget mitt å kose...
jente Skrevet 21. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2008 Hei,, Godt å høre at det flere enn bare meg som er redd, jeg kan til tider bli sliten av meg selv.. he he,, Men, jeg synes andre burde ha noen manerer å ikke nyse eller hoste uten at man holder seg for munnen..
jente Skrevet 21. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2008 Hei,, Ja, man kan vel egentlig ikke bli smittet på annen måtte en når man skifter på katte doen,, Men, jeg holder meg unna katter nå jeg, søte å se på men det får holde .. Ellers har jeg termin i august, og det er jo flott at det skal bli en fin sommer...
Gjest Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Er du blitt mye eldre enn du var ved forje svangerkap? Jeg er i mitt 3. nå og er mye mer bekymret og urolig en jeg var da jeg ventet de to andre. Det er 5 år siden og nå er jeg 27...
Gjest Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Jepp,er også slik...Jobber på sykehus nå,og haaater det.Føler jeg blir invardert av alt av bakterier og ulumskheter! Mini går i barnehagen og der går det også mye rart,vannkopper,spysjuka,halsbetennelse med streptokokk a.. Og er livredd den 5 barnesykdom jeg leste om her nettopp skal bryte ut slik at jeg/baby i magen blir smittet. I tillegg synes jeg alt er en fare,bilkjøring osv....jaja,håper det blir bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå