~Maja Mor~ Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 JEG JEG JEG! Gleder meg til i kveld! Flere? Noen favoritter? Jeg for min del er glad for at Eli gikk ut sist, herregud for en kjerring!
dritgrei hei hei! Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 nei nei nei... hun var bare skravlekaspar.... ;-))) jeg gledere meg villt og hemningsløst til i kveld, og tenker nok at hun diktlaura får kjørt seg litt idag. jeg tror hun reiser jeg i dag jeg :-)
Monajenten Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Jeg har sett på også. Syns det er utrolig komisk med disse "tjueåringene". Virker ikke som om de er overfylt med kunnskap akkurat, men det er jo helt tydelig at de er valgt ene og alene pga. utseendet. Håper han velger en av de eldre, er mange flotte damer der, med vettet i behold også!
~Maja Mor~ Skrevet 21. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2008 Hehe, hun diktlaura har drite på leggen da. Hun kunne liksom se i øynene hans at han satte veldig pris på diktet, når han til"oss/kamera" sa det motsatte, hehe.....
Skurvelurven Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Hilde som du over her kaller "diktlaura" var med på Baren på tv3 i 2001. Hun trakk seg fra programmet fordi hun følte seg feil fremstilt på tv, og sa at hun tok avstand fra realitytv og at dette var søppel-tv osv. Hun trakk seg basert på en episode hvor hun hadde kalt noen "bitch" på fylla og nektet for dette etterpå. Dette var et ord hun ikke hadde i sitt vokabular engang, sa hun. Så viste de jo klipp av hva hun hadde sagt, og da trakk hun seg. Så dette er en livat dame som det kan bli gøy å få med seg utover. Frekk i munn og liten selvinnsikt. Akkurat slik jeg liker dem:)
Sistah*G07*J09* Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Jeg heier litt på Emma jeg, enten det eller hu på 26-27år. husker ikke hva hun het. Glad for at hu Eli gikk ut, hu skravla jo så mye, ble jo helt ør i hue Også liker jeg ikke hu der med det burberrypannebånde og mellomrom mellom tenna. trur bare hu var der for å vise frem puppa sine.
Gjest Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 JEG SER PÅ:) syns hun Unn virka ålright jeg. og hun eldste av 20 åringene. hu derre med tenna og puppa er bare ute etter oppmerksomhet. har kledd av seg i vi menn tidligere leste jeg. eli var vel egentlig bare litt slitsom:):)
Willy Wonka Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Jeg ser også på...usikker på hvem han havner med opp med. Selv synes jeg ungkaren selv er skikkelig kjedelig gutt....sånn typisk glatt type!! Sikkert hyggelig, da...
☆Anonymia☆ Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 JAAAAAAAAAAAAAAA =) heier på Beate,hun snakker slik som meg =)=) også er hun veldig hyggelig visstnok,kjenner flere som kjenner henne =)
♥Snulder Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 JEG!!! Og gubben:=) Vi synes det er en artig vri denne gangen!
dritgrei hei hei! Skrevet 21. april 2008 #12 Skrevet 21. april 2008 men jeg syns det er leeeeeeeeeeeeeeeeenge å vente.... :-) Det begynner jo ikke før om hundre år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå