kivs Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Min skjønne lille flotte prins kom lørdag 19 april. 6 dager etter at terminen var kom lille Leander til verden. Jeg kom inn på føden lørdag kl 2000 og til min store skuffelse hadde jeg ikke mer enn 3 cm åpning... Vrææææll tenkte jeg... Men, så tok det bare helt av.. Riene tok bare helt av og kl 2254 kom lille store Leander på 4195g, 53 cm lamg og 36, 5 rundt hodet. Alt gikk kjempe fint og fødselen var kjapp.. Var ikke mange press som skulle til før han var ute. Ingen sting..... Jeg kom hjem i dag kl 13oo.. Orket ikke være på barsel lenger... Så 1, 5 døgn etter fødselen sitter jeg her hjemme med min lille sønn.. Lukter så deilig av han....
mahn Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 gratulere så masse;)kos deg mye med den lille;)
miba;-> Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer med sønnen! Gleder meg til det endelig blir min tur igjen, men akkurat nå virker 57 dager leeenge... men grattis nok en gang og kos dere begge to:-)
reekleim *fødeklar* Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer så masse. Kjempe fint navn dere har valgt
--niffi-- Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer! Jeg fødte også på lørdag, og det gikk også kjempefint - var fem dager over termin. Utrolig deilig - og deilig å være hjemme igjen, også Kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå