børdi Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 slutte med strømpe bukse? hvorfor skal alle på død og liv ha et tidspunkt for å slutte med det... Her er str buksa på om det er kaldt, og av når det er varmt, hele året rundt.
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 22. april pleier vi å slutte med strømpebukse på de på 13 mnd. 20. april på de på 15. mnd. 10. april på 4 -åringene. Fra spøk til alvor det kommer helt ann på hva barnet har utenpå, hvilken temperatur det er, hvilke planer dere har for dagen, om barnet fryser lett eller av den varme typen osv.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Jeg tror det er viktig å finne et tidspunkt der været er stabilt og en regner med at tempraturen ikke faller igjen,slik at en må ta strømpebuksene på igjen. Tror ikke det er heldig for den lille barnekroppen og bli tatt av og på varme klær.da jeg tror (har også hørt dette av helsepersonell)at den innebygde termostaten til ungene slår seg vrang. Vi har en temostat som regelures etter om det er varmt eller ei,tar vi på og av varme klær hele tiden,klarer ikke kroppen og regluere noe selv til slutt. Jeg vudere selv at hvis dette været holder seg i en ukes tid eller to til,så kommer nok strømpebuksene til å være av for denne sesongen.Noe jeg regner med den lille vil sette stor pris på,å få litt mindre klær på kroppen er jo noe de liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå