KaMa Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 ..synonymt med busemannen? Tenker på en av trådene inne på anonymforumet.
Camarada Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 For noen er det nok det, men jeg må si jeg stiller meg skeptisk til mennesker med store aversjoner mot noe som er til for å å hjelpe barn.
Gjest Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Glad vi har et barnevern, og greit, sikkert en og annen ufyselig saksbehandler der også som i alle andre etater, men hadde vært verre om vi ikke hadde had barnevernet. De som banner og sverter mest over dem er vel helst de som har en grunn for å ikke ønske besøk av dem.
Gjest ->>- Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Dessuten henger det sånn score-liste på pauserommet til alle barnevernstjenester, hvor man krysser av for hvem som har fått røska vekk flest unger denne måneden. Det er etatens form for vinlotteri på fredager.
KaMa Skrevet 21. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2008 Ha! Visste jeg det ikke? Det er der alle sadistene jobber.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 De jobber på provisjon faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå