Gå til innhold

Må vi be typen også?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei veninne jeg ville spurt om hu ville være forloveren min, men så er det et problem.....typen....orker ikke fortelle hvis jeg ikke må, men må vi be han hvis hu sier ja til å være forloveren min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok, men da spør jeg henne ikke.

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Oi er såpass ille altså? vet venninna di om at du ikke liker han? du kan ikke forsøke å prate med ho og forklare ho grunnen? Kanksje ho forstår det?

Skrevet

Hehe, det er som sagt ingen vel som liker han,det er vel pga personlighets forandringa.Han gikk fra og være en kjeme all right type, med få venner,til en ufordragelig type,desverre. Og som eg sa til typen min: Vi ber ikkje NN i bryllupet i den forstand, jeg vil spørre henne om hun vil være min forlover og da føler jeg meg ikke pliktig til å be han iom at det på en måte ikke er invitasjon og typen ikke skal be han.

Men vhis jeg må be han, så lar eg bare være asså, for jeg vil ha et fint bryllup

Skrevet

Da skal du ikke invitere venninnen din som gjest heller? Det er jo ellers vanlig at man inviterer med samboere/ektefeller til de man ber... enten de kommer som forlovere eller gjester (eller toastmastere for den del).

Skrevet

Ok, så hvis det er sånn at vi MÅ be typen hennes, så bare dropper jeg og spørre henne..

Skrevet

men da går du fra å vurdere en nær venninne til forloverrollen til å "degradere" henne til gjest og så til ikke-invitert, på grunn av typen? Er ikke det litt voldsomt?

Skrevet

Jeg vil jo tro at denne venninnen vil ta det ille opp uansett. hvis hun er så nær venninne at hun i utgangpunktet er forloverkandidat, og så ikke blir invitert med følge eller i det hele tatt, så vil jeg tro at hun enten blir skuffet over å ikke bli invitert, eller forbanna.. eller legger sammen to og to og konfronterer deg med hvorfor du ikke liker kjæresten hennes..

 

Det lukter oppvask uansett hvordan du gjør dette, syns jeg..

Skrevet

Er de bare kjærester, eller samboere/gift? Er de kun kjærester uten å bo sammen hadde jeg ikke bedt typen... Men bor de sammen, bør man ha en rimelig god grunn til å ikke be typen hennes mener nå jeg...

Skrevet

jeg ba ikke typen til kusinene mine...hvem vet om de fortsatt er sammen da....hu ene har akkuratt flyttet sammen med han men det viste vi ikke før vi allerede hadde bestemt oss

Skrevet

Dersom venninnen din er samboer eller gift med denne typen, så må du invitere han. Er de bare kjærester, så trenger du ikke. Vi har selv kun invitert partnerene til de som er samboer eller gift - det er også veldig vanlig. Da er forholdene ofte mye mer stabile.

Skrevet

Hvis han ligner bare litt på x'en min så kommer det til å bli et helvete for henne om du ber henne og ikke han... Det kommer sannsynligvis til å ende med at hun ikke får lov for han å dra.

Så da kommer det ann på hvor mye det betyr for deg at hun er der... Jeg kan forstå hvordan du har det, for akkurat sånn hadde nok min beste venninne tenkt om hun skulle giftet seg mens jeg var sammen med xen min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...