*ale* Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Jævla svigermorhelveteskjærring!!!!! Må få det ut en plass!!!
Gjest Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Er heldig jeg da, for jeg har verdens beste svigermor. Men det henger sikkert sammen med at jeg ikke er en så aller verst svigerdatter selv. Betyr ikke dermed at du er en dårlig svigerdatter....... :-)
*ale* Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2008 Hun er god på mange måter, men har det med å legge seg i alt!!!! Skal hun vanne blomster mens vi er på ferie , kommer jeg hjem til vasket hus, i og for seg bra, men også nye gardiner og duker o.l.. Uten å spørre. Og vi har IKKE samme smak. Hun planter ting i hagen min, forsåvidt ok, men hun kan iallefall spørre HVOR vi vil ha nye trær planta... Klipper håret på ungene mine så fort jeg snur ryggen til. Nå er hun i harnisk for at mini på 2 er forkjøla, hatt feber (38) to kvelder, og at vi ikke drar på legevakta med EEEEN gang..... Jeez! Skremmer vannet av sambo med å sitte å fore ham med historier om de verste sykdommene, så nå er han helt stressa.... Etter 10 år begynner dette å bli litt slitsomt---- Kan så godt hende jeg er en rævva svigerdatter... hvem vet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå