Gå til innhold

Mallorca med små barn? fint der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke hoteller er å anbefale?

Har aldri vært i syden m barn før, er mallorca et sted å anbefale?

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mallorca er definitivt et sted å reise med barn:-)

Det er nydelig strand der, kan gå laaaaaaaaaaaaangt uten at vannet rekker lengre enn til leggene. Kjempebarnevennlig med andre ord:-)

Har bodd på Blue Star Viva Blue (Star Tour) og det er et nydelig hotell. Eneste dumme er at man må krysse veien for å komme til stranden. Det er ikke langt, men litt dumt likevel.

Nå skal vi til Mallorca igjen i august, valgte det rett og slett pga. at det er så barnevennlig. Jeg er sånn som helst vil reise til masse forskjellige steder, men valgte likevel Mallorca pga. barna.

Skal på på Sun Garden Viva Bahia (Ving) og hotellet ser kjempebra ut! Det ligger på stranden, og man har alt man trenger der. Gleeeder meg!

Her er link til hotellet:

http://www.ving.no/hotel/hotelMaster.aspx?categoryid=1&regionid=-1&countryid=-1&areaid=-1&resortid=-1&hotelid=51878&itemId=51878&filterOnCategoryId=2

(hvis den ikke virker, gå på www.ving.no og søk på Viva Bahia, Alcudia.)

Skrevet

takk, så fint ut:o)

hva betaler dere?

vi er 2 voksne og 2 barn. 1 over 2 år og 1 under 2 år. ;o)

Skrevet

Samme som oss.

Betaler ganske nøyaktig 14000,- for en uke.

Skrevet

Oi såpass ja;o)

Synes det var ganske mye, men det er vel såpass man må opp i for å få litt komfort?

Skrevet

Vi reiser og med Ving, bruker å bo på Viva Tropic, er kjempebra der for både liten og stor.

Betaler ca 18000 kr for 2 voksne, 1 på 3 år, og ei under 1 år, vi skal være 2 uker da... :-)

Skrevet

vi er to voksne og 1 barn på da 3 år- betalt 12 800 for to uker, da med mat på fly og transport til og fra hotellet i de penga:)

Skrevet

Ja, jeg syns i grunnen det var ganske billig, jeg da.

Det er et 4+-hotell og har alt vi trenger på hotellområdet. Trenger i praksis ikke å bevege oss utenfor. I tillegg ligger det jo også på stranden, og det koster.

Nå koster det ikke mer enn rundt 5000,- pr. voksen da, og så noen tusen for storesøster på 4 år, så hvis du tenker sånn, er det ikke så dyrt.

Det var et av de "billigste" hotellene med såpass mange stjerner, så jeg er som sagt fornøyd med prisen.

Reiser også i august, og det har vel kanskje litt å si.

Skrevet

Vi HÅPER Mallorca er ett flott sted for barn;=) Drar til Alcudia, Hotell Viva Tropic om 2 uker!!!

Skrevet

det var jo ikke så ille heihei, hvilket hotell? og når?

Skrevet

Kan garantere deg at det er et flott sted for barn:-)

NYDELIG strand!

Skrevet

bellavue heter hotellet. sikkert ikke det mest fancy men trenger ikke det jeg he he:)skal ikke være inne der annet enn natta.:)

vi drar 12 august og kommer hjem 26:)

Skrevet

Det er kjempefint der, vi skal dit for 3 gang i september. Det ligger nært alt, både sentrum, stranda, og et stoooort supermarked.....

Handle på det supermarkedet istedet for på de små spar-butikkene rundt hotellet, sparer masse penger på det, og så har de mye bedre utvalg i forskjellige matvarer... :-)

Bassengene der er og kjempefine, er 3 bassenger, 1 kjempedypt et (2m), et halvdypt (1,2 m), og 1 barnebasseng med parasol over... :-)

Er underholdning hver kveld med barneunderholdning først, og voksen underholdning etterpå. :-)

Skrevet

Snakker da om Viva Tropic.... :-)

Skrevet

Høres bra ut!!! Håper bare sola varmer godt så tidlig i mai! Alfa og omega at ungene får leke i sand og vann uten å hutre:=)

Skrevet

Takk! Høres ut som om vi kommer til å trives alle 5:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...