Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Min siste dag her inne :-) Fra og med imorgen er jeg i tredje trimester :-) ' Jippi - site fase :-)
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 jeg også!!! men kommer sikert til å se innom 2 trimester av og til.. er endel for mange høyhøyhøy gravid på overtid... hehe
tussemor <3 <3 Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Min siste dag her også!! Jeg trodde at dette skulle bli et eviglangt trimester, men jeg synes at tiden har flydd av gårde =)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Bytter også til 3-trimester i morra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå