Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Jeg er ikke spesiellt fan av håndvask.... På babygym`en står det at den skal håndvaskes, men jeg er meget fristet til å kjøre den på finvask i maskina. Noen av dere som har prøvd?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Beror vel på hvilket babygym du har. Har du ikke sån hånd/ull-vask på maskinen?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Kommer vel an på hvilken babygym du har ja. Har du noen mistanke om hvorfor den må håndvaskes? Deler eller andre ting på den du med det blotte øye kan se ikke vil tåle en maskinvask? Jeg har forøvrig vasket begge mine i maskinen. Den ene ble litt rar, men ikke noe farlig som skjedde her ihvertfall.
Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 21. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2008 er et sånn plast-speil på den, sikkert den som er årsaken.... Tror jeg prøver jeg:)
petite fleur Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Jeg har Tiny Love babygym, tok av matta og vaska den i maskinen på 40 grader. Niemas problemas ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå