Sara Rompompei Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Har dere tenkt å stikke av alle sammen eller??? Ikke gjør det da....... sukk...... Trodde dette var en plass for tømming av tanker av alle slag, fnising, og tulle-tøysing jeg. Ikke en sånn "hrmf - det er sikkert meg og min skyld" plass. Akkurat nå koker det litt i heimen her, forståelig nok. Men jeg har så lyst til å komme å leke med dere igjen når jeg blir klar igjen. Jeg er super-egoistisk og vil ha dere ALLE her!!!! Kom igjen da.... vær litt gem da...... PLEASE.......
Maud Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Hallo i det kokende hjemmet :-D Jeg er enig - vi rir av denne stormen. Jeg har tatt selvkritikk og mange andre har gjort det samme. Noen føler kanskje for en kort pause, men jeg klarer ikke å holde meg borte permanent. Vi trenger å tømme oss, tenke høyt, tulle og trives sammen. Den gode fortolkningen av dette er at vi ikke er likegyldige overfor hverandre, da ville ikke andres utsagn gjøre vondt - eller godt ;-)
♥Snulder Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Weeell.. ukrutt forgår ikke så lett... så jeg blir her:=) Litt fra og til mellom oppussing, ferie og andre ulumskheter. Prate med meg selv kan jeg gjøre til alle tider... så jeg synes det er hyggelig å stikke innom her av og til!
coscos Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Hei! Jeg har hatt en liten pause i helgen. Var så fint vær og hatt masse besøk, så har ikke vært så mye tid foran pc'en. Men, jeg kommer nok til å dukke opp her både i tide og utide :-) Liker å være litt gem, jeg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå