Julebaby :) Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Er bare 5+2 uker på vei, men bestilte en legetime for å få henvisning til tidlig ul pga av ma sist gang jeg var gravid. Det gikk veldig fint, og jeg håper jeg får innvilget den tidlige ultralyden. Men da legen skulle regne ut hvor langt jeg hadde kommet i svangerskapet, regnet hun seg fram til at jeg i dag akkurat går inn i min femte uke, altså 4+1... Dette stemmer vel ikke i og med jeg hadde siste mens den 15.mars?? Hun må vel ha regnet feil, eller er det jeg som er på bærtur her? Forslag?
Gjest Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Hei, og gratulerer:) Jeg er enig med deg ang. 5+2. Bruk terminkalkulatoren på BIM så får du det samme:)
Gjest Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 på babyverden tar kalkulatoren hensyn til syklus lengde. dette kan jo variere litt hos den enkelte.
Julebaby :) Skrevet 21. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2008 Ok, da var det sikkert bare legen som ikke har finpussa mattekunnskapene sine på ein stund...
Julebaby :) Skrevet 21. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2008 Legen tok utgangspunkt i en 28-dagers syklus... jeg derimot, har 34 dager. Men jeg hadde eggløsning på dag 15/16, så det er ikke så stor forskjell på terminen en ville fått med en syklus på 28 dager.. Jaja, får uansett håpe det går bra denne gangen! gleder meg! *tenke positivt*
Løvetannfrø;-) Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Trøste:-) Jeg også fikk den der servert i dag, brått satt tilbake en hel uke liksom....ikke kult. Men det er alltid et slingringsmonn på +/- 14 dager....så det har sikkert noe med det å gjøre. Var på UL i dag, for jeg har hatt på utsiden før og ville vite om alt lå på rett sted. Og det gjorde det:-))) phuu Jeg er i uke 6( uke 7 i morgen) i følge denne siden, men i følge legen så er jeg nå på vei inn i min uke 6. Uannsett går det bra skal få se frøet om en uke igjen, for da kunne vi få se hjertet slå mente hun:-)
Julebaby :) Skrevet 21. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2008 Det blir sikkert en ubeskrivelig følelse å se hjertet slå! da kan man slappe av litt etterpå også... og bare glede seg! Håper virkelig jeg også får den ultralyden jeg ønsker meg Lykke til i svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå