Gå til innhold

Nå er jeg litt skuffet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, nå sitter jeg her og er skuffet over mine tre beste venner.

Vi har planlagt å reise bort i kveld, det ble gjort for lenge siden.

Også, for et par timer siden får jeg greie på at de tre andre har gjort om på avreisetiden, uten å høre med meg...

Jeg kan ikke reise noe før planlagt, for far i huset er ikke hjemme før...og det værste var nesten, at det var bare en halv time om å gjøre, og de kunne IKKE vente....vel, var vel ikke meningen at jeg skulle være med da...

Har gledet meg så til å reise bort, er aldri noen sted uten barn. Er sammen med de tilogmed på jobb. Jobber i samme barnehage som de går....så denne kvelden hadde jeg sett frem til..

Vel, vel....får gå meg en tur i kveld i stedet;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke de tre "beste" vennene dine?

Skjønner skuffelsen...

Skrevet

Ville fortalt dem det du sier til oss:) Rart at de ikke tenker lengre da....

Skrevet

Kommer nok ikke til å si noe. Er av den typen som blir fryktelig skuffet når noe dumt skjer, men etter en liten stund går det over, og da er det glemt...men dette stikker godt kjenner jeg...

Skrevet

Hvis dette er dine 3 beste venner, synes jeg faktisk litt synd på deg. For noen møkkakjerringer.

Skrevet

Åh, da hadde jeg blitt skikkelig skuffet, ordentlig dårlig gjordt!

Har du ikke noen andre da, en søster, ei venninne, som kan bli med deg ut å ta en kopp kaffe på cafe eller noe i kveld? Du må ihvertfall komme deg ut av huset en tur i kveld, kino kanskje...

Skrevet

Seriøst?!

Festelige "venner" du har da. La oss håpe de brekker en fot på veien!

Skrevet

Vet du, da hadde jeg blitt dritsur, og sagt fra til de!

Skrevet

Er noe overrasket over dette jeg også, og de er egentlig gode venner...men en av dem er nok litt mere av den typen som vil bestemme... og hun ville ikke komme så seint hjem i kveld, men en halvtime da????

Skrevet

Er det ingen som kan passe barna til faren deres kommer hjem da, en venninne eller noen i familien?

For noen dårlige venninner, hadde blitt steik forbanna på de!

Skrevet

Det syns jeg rett og slett var råttent gjort av dem. Jeg hadde ikke blitt skuffa, men skikkelig snurt.

Mine venninner hadde fått hørt det hadde det vært meg ( og mere til)

Å siden jeg har en tendens til å være langsint/sur så hadde jeg heller ikke snakka med dem på en stund...

Skjønner godt du er skuffa,. Man er rett og slett ikke sånn mot sine bestevenner

Skrevet

Skjønner godt at du er skuffa! Så dårlig gjort av dem! :(

Skrevet

Om du ikke har tenkt å gjøre noe med det, så må du ikke klage. :) for da godtar du jo at de behandler deg slik.

Skrevet

Skjlnner godt at du er skuffet men du bør si i fra...

Eller så vil de fortsette å ture frem uten å ta hensynt til andre.

Skrevet

Huff,det var ikke noe snillt gjort da!!Synes du skal si det på en ordentlig måte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...