babygullz <3 vilde Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 jeg er/var egentlig ganske liten i utganspunktet før jeg ble gravid..brukte str 32 i bukser, og 36/S i stringtruser Nå har jeg begynt å kjøpe Large i stringtruser pga jeg har gått opp 8kilo og d er ikke langt unna at disse også skjærer seg inn i det lille flesket jeg har rundt hoftene... Finnes det noen supre unertøysbutikker for mamas på nett? gjerne med noen supre BH-er også..med tykke stropper
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Har samme følelsen som deg-alt blir for lite. Men hipsterne i 3-pk fra H&M er faktisk ganske gode. Har dessverre innsett at stringtrusenes tid nok snart er forbi under graviditeten
babygullz <3 vilde Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2008 hvordan er de hipsterne i str?? Var utsolgt for 38 på nettbutikken..og jeg vil ikke kjøpe 36 for jeg mistenker at de er små i str...eller?
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 jeg bruker også hipsters fra hm. Når jeg gikk opp til "stor" str, føler jeg nå at de fortsatt er litt små. De glir ned til midten av ropma. Også begynner de å bli trange rundt lårene..eller mellom bena..Så nå begynner de å bli vonde også. Kjøpte to boksere på kappal for 99kr, i XL. De er deilige, enn så lenge..Tror det blir bokser heretter. kanskje jeg på slutten kibber sambo sine, haha!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå