Gjest Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Så noen mente det kunne være hun frøys. Altså, hun har nøstebarn ulltøy, reima og odenwalderen (ja den med bamse altså). Så da vet jeg ikke hva mer jeg kan ta på henne. Vi har en eleltrisk varmedyne, kanskje det hadde funka med den i sjøteledning...vi får ikke trilla så langt da men,,
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Tror nok dere bor på arktis om hun trenger mer en dette=)
*ale* Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Hehe.. att og fram i innkjørselen med floke på ledninga...
Libido- Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 *ler* men si meg! har du ikke saueskinn nedi?? Stakkars.. kanskje du skulle revurdere det med å ha barn..
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Har kjøpt bjønnefitte til min datter. De er veldig gode og varme i vårsola. Husk å ha god og varm ull lue under,ikke sikkert det blir varmt nok vettu!!
Gjest Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Men jeg leste at de kunne få traumer av saueskin, fordi de identifiserer seg med sauen. Dette kan føre til depresjoner langt ut i voksen alder..
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Du må ha saueskinn selvfølgelig, fleecedress over ulltøyet(under reima'n) og Berger-ullpledd over dunposen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå