Smånetta 14.mai Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Ikke dårlig. SKulle på utvendig vendingsforsøk. Men i løpet av morgenen ble jeg mer og mer sikker på at han lå i hodeleie. Verken legen eller jordmoren var ordentlig sikre, men med UL var det ingen tvil. Uringen hadde snudd seg igjen. Jeg spøkte med legen om at jeg fikk løpe hjem og vaske hus så han kom ut mens han fortsatt ligger riktig vei. Det mente han nok ikke var det dummeste han hadde hørt. Da jeg kom hjem og gikk en tur på toalettet, gikk jammen meg slimproppen med godt med blod i. Skal se det skjer ikke aaaaalt for lenge etter termin om tre uker, da.
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Så bra! Og så spennende at slimproppen har gått.. Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå