Kjærlighet <3 Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Har sett at det har vært tema her før at magen plutselig blir alle manns eie når en er gravid. Dette er min tredje og jeg har ikke vært borti at andre har tatt på magen mens jeg har vært gravid de første to gangene. Denne gangen derimot skal "alle" ta på . Spesielt en kollega på jobb er borti hele tiden... + en del andre kollegaer både kvinnelige og mannlige. Blir litt satt ut jeg til tider... MEN..... det som skjedde i dag tok kaka! Har vært en uke borte på kurs og et par avdamene var litt opptatt av om magen hadde vokst på den uken jeg har vært borte. Hadde på meg jakka , så var litt vanskelig å se hvor stor magen er blitt. Så hun ene kollegaen min spør om hun ikke kan få se magen. Jo da tenker jeg og åpner jakken slik at magen vises bedre. Men nei da, hun vill at jeg skulle løfte på genseren og så hun kunne se rett på magen min! Det er jo så fint med gravide mager sier hun. Hva tenker hun med da, skal jeg liksom stå midt i kontorlandskapet på jobben og dra opp genseren fordi hun vil SE på magen min? Er vel ingen som gjør sånn? Hehe...måtte le litt for meg selv når jeg gikk derifra. Ringte mannen for å fortelle, han lo godt han og:-)
Gjest Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 He he he....morsom dame Da jeg jobbet og var gravid, så fikk ikke magen være i ro. Hele tiden er det alltid noen som skal "kose" med magen. Babyen inne i magen fikk ganske ofte hikke, så alle syns det var så morsom. Da kusinen min var gravid, klarte jeg heller ikke å holde fingrene av fatet....he he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå