Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 vet noen hvor jeg kan få kjøpt en slik til min 9 mnd gamle baby?
Bippe77 Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 søk på stingray... de holder til i Australia, men sender raskt og enkelt til Norge! Draktene er veldig fine! Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med min! Jeg bestillte den nest minste til min lille gutt på 6 mnd.... den passet perfekt! Stoler på at de er bra fra Austraila... der er de nemlig super redde for sola! Husk solhatt også!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Hvordan er det med fortolling og sånt på slike varer?
Bippe77 Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 jeg fikk ikke noe når jeg bestillte drakt og hatt... har vel hørt noe om under 200... men vet ikke om det gjelde alle typer varer....
annki83 Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 polan o pyret og kappahl selge også uv drakter. har selv en fra stringray å en fra kappahl
KarLuc +1? Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 De har også noen på barnegarderoben.no Er på restkasse.... Får en flott drakt med hatt til 200 kr.. Er sikkert helt greie.... For uanset hvilken uv-drakt du velger så bør man jo smøre barna med solkrem også under drakta.. Men seff vet man at stingray sine er bra, men tror nok mange av de vi finner i norge er ganske bra de også :-p
Bippe77 Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Står på drakta at man ikke skal få solkrem på drakta... så da skal man vel ikke smøre under... men vi passet på å smøre en stund før vi skulle ut... og fylte bare på i ansiktet of på hender/føtter i løpet av dagen.... Stingray sin drakt var super.. tror ikke jeg ville stole like mye på en billigdrakt fra sparkjøp liksom...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Er de på barnegarderoben like bra oms de man kan bestille i sverige og ra australia? Tåler de klor?
KarLuc +1? Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 ja,den fra barnegarderobel tåler klor.... :-) men som med alt annet badetøy så er det lurt å skylle de opp etter bruk.. Da holder de seg bedre....
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 www.sunwear.no har de fra Stingray, de er dobbelt så dyre som de du bestiller fra www.stingray.co.au Disse draktene er supre!! Små i størrelsen så bestill en str større:)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 Var inne og så på stingray.com.au Problemet er at de oppererer med fri frakt. Dermed blir draktene ganske dyre. Over 200 kr. Og da må man betale moms + avgift for fortolling til posten. Siden avgiften til posten er 93 eller 97 kr - husker ikke helt, blir jo dette fort ganske dyrt. Dersom varen du kjøper koster mindre enn 200 kr må man ikke betale noe ekstra for å ta den inn i Norge. Koster varen over 200 kr må man betale moms både for varen og frakten. Det er derfor veldig ugunstig når butikker i utlandet kalkulerer frakten inn i varens pris dersom varen ellers ville kostet under 200 kr.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 Ja det stemmer det du sier, men på stingray.com.au så sender de den som gave:) Dermed betaler du litt over 200; for drakta, null i porto og null i toll. Hvis du bestiller så kan du bare be dem sende den som "gift", de gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå