Gå til innhold

Hehe...folk er rare!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett at det har vært tema her før at magen plutselig blir alle manns eie når en er gravid. Dette er min tredje og jeg har ikke vært borti at andre har tatt på magen mens jeg har vært gravid de første to gangene.

Denne gangen derimot skal "alle" ta på . Spesielt en kollega på jobb er borti hele tiden... + en del andre kollegaer både kvinnelige og mannlige. Blir litt satt ut jeg til tider...

MEN..... det som skjedde i dag tok kaka! Har vært en uke borte på kurs og et par avdamene var litt opptatt av om magen hadde vokst på den uken jeg har vært borte. Hadde på meg jakka , så var litt vanskelig å se hvor stor magen er blitt. Så hun ene kollegaen min spør om hun ikke kan få se magen. Jo da tenker jeg og åpner jakken slik at magen vises bedre. Men nei da, hun vill at jeg skulle løfte på genseren og så hun kunne se rett på magen min! Det er jo så fint med gravide mager sier hun.

Hva tenker hun med da, skal jeg liksom stå midt i kontorlandskapet på jobben og dra opp genseren fordi hun vil SE på magen min? Er vel ingen som gjør sånn? Hehe...måtte le litt for meg selv når jeg gikk derifra. Ringte mannen for å fortelle, han lo godt han og:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener.. Underviser på VGS og i dag var det full tafsing fra elle helse- og sosialelevene.. :-/ De er vel over middels interesserte, antar jeg, men jeg skal jo ha en slags sjefs-rolle i klasserommet, og det blei litt vanskelig når alle skulle ta på meg.. Lærere blir jo ellers ikke tatt på av elever? Jaja, det er vel bare sånn det skal være.. Men om sjefen hadde kommet: da hadde jeg hoppa elegant unna! :-)

Forresten, kanskje det er min egen feil? Har en sånn genser fra PippiLotta der det står BEBIS midt på magen. Tenkte det var greit nå for å unngå flere misforståelser og ryktespredning.. Men sannelig.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...