Gå til innhold

Bordkort til dåp!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forslag????

lagde du selv, bestilte du på nett?? hva som helst, gi meg tips!! dåpen nærmer seg og jeg begynner å bli desperat!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg hadde barnedåp brukte jeg lysblått papir( litt tykt) limte på en liten hvit sløyfe. Enkelt og ganske fint. Serviettene rullet og brettet jeg (litt vanskelig å forklare) Hadde en lys blå sløyfe rundt servietten.

Skal også ha barnedåp snart og har lyst til å finne på noe annet..Håper det er noen kreative personer som vil hjelpe...

Skrevet

jeg kjøpte ferdige bordkort på bokhandelen. hvite med rosa kant , kortenen var i bølgefasong rundt kanten liksom. også kjøpte jeg scrapbooking ting i hvitt og rosa siden jeg har ei jente da..... hehe kjøpte noe blonde bånd som jeg klippet i avlange fasong. limte det på korte også har jeg en rosa blomst og en rosa bamse som jeg trykket ut med noe scrapbooking ting. ble veldig søtt hehe:D jeg hadde pynten på v.side og skrev navn med en fin penn på h.side. vanskelig å forklare hehe men håper du skjønte det:D

også bestilte jeg servietter med navnet til jenta mi på på nettet.:D stilig det. hadde navn og dato for dåpsdagen på . minne for livet:D

Skrevet

Jeg bestilte noen kjempefine på internett, du kan jo titte litt på bildene mine hvis du vil. Jeg var kjempefornøyd med dem :-)

Idun Kristin heter hun som laget dem. Hun har masse fint å velge mellom!

Skrevet

har også bestilt servietter med barnets navn på, kjempe søtt :)

men flere tips til bordkort, gjerne bilder hvis noen har.

Ønsker mange forslag, så blir jeg så glad :) hihi

Skrevet

på vg.no har de en side med masse ting man kan sette bilder på, klokker, vesker, kopper, lys, servietter å bordkort!! Jeg tenkte jeg skulle bestille fra den siden å få bildet av lille på bordkortene!! De er kjempefine så det går jo ann å gå å se på siden:)

Skrevet

så bordkortene dine dårlig darla, men bordet var nydelig pynta.. nydelig blomster oppsats bortover bordet.. var det dyrt?

men på første bildet, hvor det ligger noen bøker, hva var det?

Skrevet

Det var hilsenbok og et par album fra hans første måneder :-)

Takk for ros da :-)

Blomstene var gratis, for svigermor jobber i blomsterbutikk, og hun laget dem.

Resten kjøpte jeg på Løiten lys, utenom bordkortene (blomster) fra http://home.online.no/~idunkm/Innhold/Innhold.htm

og serviettene fra http://www.dku.no/index.php?page=shop.browse&category_id=16&option=com_virtuemart&Itemid=1

Ble litt dyrt, men ikke altfor gale!

Må løpe, men lykke til!

Skrevet

Vi lagde selv. Rosa basis. Så printet vi ut en hvit firkant med navn i svart. Så tok vi navnet på det rosa med 3d tape. Deretter tusjet vi rundt det hvite med sølvtusj, og lagde snøkrystaller med sånn pulver og lim som skal smeltes. På hobby butikker har de mange forskjellige motiv på limstemplene.

http://arielhelene.piczo.com/?g=47292956&cr=4

Link til dåpsbildene der, hvis du vil se hvordan det så ut:)

Skrevet

Jeg bestilte på sponland.no...var veldig fornøyd...der lager de det nøyaktig slik du vil ha det:)

Skrevet

Oi, tusen takk. Nå blir jeg helt vingle petter, mange fine forslag!!

Hjelp meg å bli enda mer vinglete!!! hehe :D

du, som jeg nåå ikke husker hva heter, skravle etter eller annet.. Likte bordkortet ditt veldig, bortsett fra at jeg vil ha annet stempel på en dåp i mai (du hadde snøkrystaller) ;) Tusen takk for at du delte tipset med meg.. kanskje det faller på et slikt :) enkelt, men nydelig og stilrent ;)

Skrevet

hehe, skurvelurven var det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...