Gå til innhold

Dagens prosjekt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et vanvittig nydelig vær, så jeg har gjort følgende planer for for dagen...

* Forlate huset en stund mens min nye bestevenninne regjerer med støvsuger og vaskebøtte.

* Gå og hente Junior i barnehagen.(Bilen har phantom-mannen på jobb)

Dette frister veldig pga det deilige været...aberet er at hjemturen blir veldig bratt i ulent terreng...og jeg pruster jo som en okse når jeg

går opp trappen her hjemme...pluss slike "fjellturer" kanskje ikke er så bra for bekkenet....

Kunne lånt bil av svigers, men da har jeg en masete svigermor gående og tråkke her til jeg er tilbake. Og det er ikke rettferdig ovenfor dagmammaen...

* Dra med meg gutta for å kjøpe nye terrasse møbler, slik at jeg kan sitte ute på dagtid tross diger mage... Har funnet møblene vi vil ha, og sjokket over prisen begynner såvidt å legge seg...

* Fortsette å plante om roser og planter ute. Dette prosjektet begynte vi på igår. Og da min energiske svigerfar så hva jeg drev med på egenhånd satte han av hele dagen til å hjelpe meg pga stor mage og klønete forsøk på egen hånd... Idet jeg går ut vet jeg at han igjen stiller som muskelkraft, siden han elsker alt som har med utearbeid å gjøre..

* Blunde øynene for at jeg har drøssevis av vinduer som burde vært pusset, og en haug med ting som skulle vært gjort, men som jeg ikke har energi til.

Listen burde sikkert inneholde flere punkter...hmm...får tenke litt til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du har en ganske lang og detaljert dagsplansliste utfra at du faktisk er dobbeltgravid og kronisk kvalm:=)

Flink er du!

Skrevet

Det var en ganske brukbar liste, spør du meg! c",) Jeg har ingen større ambisjoner i dag enn å sitte mest mulig i solveggen med den nye boka mi!

Skrevet

Oj, det var litt av en liste å jobbe seg igjennom. Blir sliten bare av å lese den, jeg! Synes den med å plante roser var en god ide. Kjekt å ha noen som kan hjelpe deg med noen av gjøremålene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...