sessan86 Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Jeg fikk en mens lignene blødning forgje månde men den var for sein,gikk til legen tok test å den viste negativ,følte meg kvalm og uggen og var utrolig slapp,så begynte brystene mine å bli ømme,jeg tok ny test i april nå å den viste positiv..jeg er nå altså 9 uker snart og trudde jeg var bare 4-5 uker men i følge alt annet er jeg 9 uker...noen andre som har opplevd at de har fått "mens" men var gravid?å testen viste negativ selv om du var gravid?
Ina25♥med gull i magen Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Hm... jeg hadde en "rar" blødning til ikm måneden før jeg ble gravid. Testet, men var negativ. Måneden etter ble jeg gravid, og var også usikker på om jeg da var 4 eller 8 uker - men etter tidlig ul var jeg bare 4 uker... Kan være at du bare produserer hcg sent... var det urin- eller blodprøve du tok hos legen? Blodprøvene skal være helt sikre. Eneste som kan fastsette hvor langt du er på vei er tidlig ul (evt. måle hcgnivået i blodet ditt). Jeg dro til legen og sa jeg var usikker på termin, og fikk tidlig UL dagen etter - så du får sikkert det samme;) Lykke til:)
sessan86 Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2008 jeg tok vanlig urin prøve det var akkurat det legen sa at det var sikkert for at hcg nivået var lavt.men jeg har allerede fått mage å det får en vel ikke når man er 4 uker på vei eller?+ synes dette er virkelig rart..skal på ny time til torsdagen da håper jeg får ul da!!
Ina25♥med gull i magen Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Det høres litt rart ut å ha fått mage i uke 4 ja - uansett tidlig å få mage i uke 8... Jeg er i uke 11 og magen har blitt litt anderledes... Klarer ikke holde den inne lenger ( de fleste holder magen inne hele tiden, ubevisst...), den har blitt hardere - og pga luft ser den noen ganger litt større ut... Men noen får mage tidlig - særlig de som har vært gravide før! Blir spennende å se! Lykke til! Hadde jo vært deilig å hoppe rett i uke 8!
sessan86 Skrevet 21. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2008 ja hadde vært deilig å hoppe over til det ja..men jeg har en sønn fra før da på snart 4 år kansje defor jeg har fått sånn mage selv om jeg bare er i uke 8-9? jeg vet ikke jeg altså men alt sier meg bare at jeg ikke er i uke 4 eller 5..siden jeg har fått mage å sånn bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå