Gå til innhold

Noen som har peil på treningssko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dra denne campingkroppen ut av sofaen om ikke mange ukene, og må kjøpe nye treningssko siden føttene mine vokste under svangerskapet (who knew?). Har tidligere vært plaget med at føttene mine ble kokvarme under trening, og måtte slutte å trene før jeg egentlig ville for jeg brant opp... Ser dette ut som en sko som funker for meg? Skal trene aerobic og spinning.

http://www.laredoute.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=2076&productId=205448

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faar ikke til aa se paa linken herfra..Men det er hvertfall viktig aa proeve de paa, og om du sliter med varme foetter, faa tak i noen gode treningssokker ogsaa..

Skrevet

Dumt du ikke fikk sett de da....Har kjøpt ordentlige treningsokker, kosta masse og hadde til og med passform til hver sin fot (altså en venstresokk og en høyresokk), men kokte bare mer av de, faktisk. Disse på linken må jeg jo bestille da, men antar det går greit å sende de tilbake om de ikke passer;-)

Skrevet

hmmm...det funker best å spinne med sykkelsko gitt. stor forskjell på effekten for meg iallefall.

Skrevet

de ser veldig myke ut i sålen og det er fryktelig ubehagelig på spinning iallefall...

Skrevet

Ok.....men kan jeg trene aerobic med sykkelsko? (Økonomi spiller inn her, har ikke råd til å kjøpe 2 par sko ;-( )

Skrevet

hm..... nej, ikke med vanlig sykkel/spinningsko nej. Det er jo sånne som man setter fast på pedalen og er fryktelig harde under.

skjønner det, da tror jeg at jeg hadde satset på å kjøpe noe du kan trene aerobic i og håpe de er "harde" nok til å spinne i også.

Skrevet

Når du sier at de skal festes på pedalen tror jeg egentlig ikke jeg vet hvordan sånne sykkelsko ser ut;-) Tror jeg satser på noe sånt som jeg fant fram i stad, har jo trent spinning med vanlige sko før, gikk jo greit det (sånn bortsett fra åndenød og massivt væsketap;-D )

Kjenner at jeg gleder meg til å begynne å trene igjen! Fikk med meg at du var superflink og løp en hel haug med km i dag, flinke du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...