scoobidoo Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Jeg holder på å lage album til minstemann, og trenger hjelp til å komme på et fint dikt jeg kan ha på første side. På eldstemann har jeg "Det hender du blir lei deg fordi jeg er så liten..." Men jeg vil ha et annet nå.
Krokka og prinsessa Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Har nok ingen ideer.... Men hvordan er det diktet du har da? Hvem har skrevet det? Jeg leter nemlig også etter dikt....... )
scoobidoo Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2008 Jeg vet ikke hvem som har skrevet det, men det er sånn: Og så kan du tegne rundt hånda og ha ved siden av. Kjempefint. Det hender du blir litt lei deg fordi jeg er så liten. Jeg setter merker alle steder Og gjør deg ganske sliten. Men hver dag blir jeg større. Ja en dag blir jeg stor og alle mine avtrykk blir bare svake spor. Her er mitt lille avtrykk så du kan huske og forstå hvor søte hender jeg hadde den gang da de var små.
scoobidoo Skrevet 21. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2008 Hehe... Dette er selvfølgelig ikke med i diktet... :"Og så kan du tegne rundt hånda og ha ved siden av. Kjempefint."
Gjest Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Jeg får tårer i øynene av det diktet du skrev. Så nydelig.
scoobidoo Skrevet 21. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2008 Men... Er det ingen som kan noen fine dikt?
Libido- Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Småfolk er våre største skatter- en flott liten sønn eller deilig datter. Ingen kan lyse opp dagen slik, og gjøre vårt liv så utrolig rikt:-) ----------------------- Små, små armer holder rundt meg. Øyne fulle av tillit, nysgjerrige på alt omkring. Så gjerne jeg skulle ha skånet deg for livets harde spill. Du vill nok møte skuffelse Ofte bli fylt av tvil. men lille lille menneske, du kan bli til hva du vil. ------------------- To lubne små armer strekkes mot meg to ivrige øyne jeg elsker deg To lubne små armer holder hardt om min hals et vått kyss på munnen svinger oss i en vals To lubne små armer to hender så små to bein med små tær han har lært seg å gå To lubne små armer holder hardt, trenger trøst trett og mykt lite kinn hviler trygt mot mitt bryst ------------------ Du er latter Du er varme Du er min lykkeamulett Du er glede Du er kjærlighet Du er det vakreste jeg har sett På denne dag Jeg gir deg Et lite dikt på ferden For å være Mamma’n din - Er den største gleden i verden -----------------------------
Krokka og prinsessa Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Så nydelig dikt Libido! Har du skrevet selv, eller er det slike vi kan "låne"? Og det du hadde Scoobedoo, er nydelig!!
scoobidoo Skrevet 21. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. april 2008 Takk, det var mange fine dikt. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå