babyfrøken *mamma* Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Idag har vi vært på ul og sett en sprellende liten baby!! Har hatt en tidlig ul før og sett liv, men det var først idag at det ble litt mer virkelig det som faktisk foregår. Kunne klart og tydelig se de bittesmå hendene med mikrofingre! Gynekologen dyttet litt i magen min for å "erte han" som hun sa, og da ble det jammen ekstra liv i leieren! Så sprøtt at det foregår så mye aktivitet i magen min som jeg ikke har sjans i havet til å kjenne! *ler* (hun så ikke kjønn nei, bare vi som er "så sikre på at det er gutt at det sikkert blir jente" som min kjære sa ;O) ) Alt så veldig fint ut, det var utrolig godt å få høre. (",)
temine Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Så herlig:) Har lyst jeg og, men har nå bestemt oss for å holde ut til uke 19. Snart bare 4 uker igjen, så må klare det. Så den lille mikrobebisen i uke 8, og da var det fullt liv. Grattis med en sprellende liten gutt (eller jente) da;)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Ja er det ikke utrolig hvor mye som er klart, selv om det er så lite så lite det lille store underet som ligger inni magen.. Er jo ikke mange cm lang, likevel har det hodet, armer, ben tær fingrer og resten klart.. Helt utrolig.. Var også på UL da jeg var 12+3, fikk heller ikke vite kjønnet, men fikk bekreftet at det alt var i orden. Og en veldig aktiv baby, og selv kjente jeg ingenting.. Gleder meg til ordonær UL om noen uker..
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Hehe, ja da får dere sikkert se en jente på den ordinære ultralyden;-P Var nesten 100% sikker på at det var en gutt denne gangen, men jammen så vi ikke ei lita jente når vi var på UL Alltid koselig å se de små=) Lykke til videre i svagnerskapet=)
babyfrøken *mamma* Skrevet 21. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2008 Tusen takk, og det samme til dere alle (",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå