Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ink mens for 7 dager siden. Gått på pergo 1 mnd, og håpet at syklussen min blei bedre av det. Ingen TR enda, og negative test

Jeg har vært på fertilitetsklinikken for 3 mnd siden. Fikk beskjed om at jeg skulle gå 2 mnd på p-pilla og over på pergo etter det. Ringte de på fredag, fikk da beskjed om at jeg måtte ringe de igjen til mandag hvis ikke TR har kommet. Skulle da bli undersøkt og ha innvendig ultralyd. Ringte igjen i dag, og fikk beskjed om at jeg fikk time 26 MAI!!! Syntes det er en evighet til. Har lyst til å få svar NÅ. Blir gal her.

Spurte om jeg skulle gå på ny pergo kur da jeg leste i pakkningsvedlegegt at men kan beg på pergo selv om man ikke har TR. Hu sa at mest sansynlig så virka ikke pergo på meg, så var egentlig ikke noe vits å gå på ny kur. Men hvis jeg absolutt ville kunne jeg jo prøve 1 kur til.

Noen som har samme erfaring? HM... Fikk endel ubehagelige bivirkninger og ikke lyst til å begynne på ny kur, men hva gjør man ikke for å få en spire i magen????

MEN HVA GJØR JEG???

Har en time hos en priv gyn til torsdag. Kanskje jeg skal reise dit, men føler litt at det blir dobbelt opp. At det blir litt mange å forholde seg til. Fertilitetsklinikken, gyn og fastlege....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da fryktelig lenge å vente over en mnd. Man har da ikke tid til slikt når man nesten blir gal av å vente på en positiv test. Jeg tror jeg hadde reist til den private gynekologen jeg. Kanskje du kunne fått hjelp til å få syklusen i sving igjen. Du kan jo allikevel ha den timen du har fått på fertilitetsklinikken og kutte ut den priv gyn etter det:-D

Skrevet

Hvor lenge har du hatt manglende TR? Etter pilleslutt? Hørt at en god og erfaren akupunktør er eneste gode løsning i slike tilfeller. Høres suspekt ut, men stikk en tur ned på et akupunktørkontor en dag, verdt å prøve:) Jeg skal på onsdag, gir tilbakemeldinger om hva de sier:)

Skrevet

Jeg har prøvd akupunktur uten virkning. Vet det kan hjelpe for noen, gjorde det med venninna mi. Hu gikk over 1 år uten hell, men etter en liten tid hos akupunktur klaffa det =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...