bassemamma Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 trenker noen gode iddeer til blomster dekorasjoner (enkelt) og innbydelser til Barnedåp... Noen som er kreative??
_Mita_<3 Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Vi hadde lyseblå stener på midten av langbordet.. hele veien.. å små søte glass med blå sand i bunn, med vann og en hvit rose. En fin blomsebukett på bordet med blått bånd rundt, lyse blå servietter og div kjøpte vi på en butikk her som heter labyrinten. litt som pytt i panne butikk.. Serviettene som lå på tallerken til maten hadde vi rulla og festa med tynn ståltråd med lyseblåd blomster:)
_Mita_<3 Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Innbydelsene kjøpte jeg ferdig på bokhandelen:) Samme i bordkort
Axus' girlfriend Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 jeg har selv begynt å handle inn til barndåp:) morsomt! har vært på ikea og handlet inn enkle glass vaser og fikk tak i lyse rosa blomster på kremmerhuset. fikk også tak i lysestaker til telys på ikea, også i glass. kjøpte i dag glass lysestaker på kremmerhuset og lyse rosa vanlige lys. Så her satser vi på glass, rosa og masse lys:) i tillegg skal vi pynte bordet med rosa kronblader fra blomster og glasstener kjøpt på lysstøperi. har funnet servietter på kortbutikken.no, rosa med babyføtter og navn/dato på.
Gjest Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Jeg har bilder fra vår navnefest, synes det ble veldig fint om jeg får si det selv :-) Innbydelser laget vi på fotoknudsen...
camosilla Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Har ikke hatt dåp ennda, men inbydelsene lagde vi på fotoknudsen. Ble kjempefint med bilde av den lille:)
ruffen Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Jeg må bare skrive hva vi gjorde for å bryte den der lyserosa/lyseblå-trenden. ) Til bordkort brukte jeg noen av storebror sine malekunstverk, klippet i like rektangler og limte de på litt større rektangler av farget, tynn papp. Ulike farger alt etter hvile farger som var på maleriet. Brukte gult, blått, rødt, grønt, rosa, oransje og lilla. Skrev navnene midt på og limte på en liten "fot" på baksiden. Både jeg og storebror syntes de ble veldig fine. ) Han var så stolt. (Han er to år.) Fant noen fargerike og vårlige servietter med mange farger og var i hagen og plukket påskeliljer. Hadde en stor bukett midt på bordet og tre-fire glass-skåler med tre påskelilje"hoder" flytende. Enkelt og veldig fint. Gule lys. Hvite tallerkener og Ikea-vinglass til de voksne og fargerike små-glass til barna. Det ble et fargerikt, fint og enkelt bord. Hadde ikke innbydelser, siden det bare var nær familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå