Gå til innhold

slutte og amme- når forsvinner melken???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei-

jeg sluttet og amme sist onsdag.... Gutten min på 9,5 månder begynte og bite så da ville jeg ikke mer...

Jeg sliter med at den ene puppen er så vondt. jeg ammet endel, litt på natten og opptil flere ganger om dagne så haded jo en del melk.... jeg har ikek pumpet meg siden onsdag men har fått beskjed om og lett litt på trykket for at jeg ikke skal ha så vondt...

Men nå lurer jeg da på hvcor lang tid tar dte før melken forsvinner og hvor blir det av den melken som er der nå...sikkert teite spørsmål men vi lurre jo på det meste

håper noen kan svare

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor melken blir av vet jeg ikke. Mulig du må lette litt på trykket innimellom ja, ellers kan du få betennelse/spreng!

Nå ammet jeg så lenge (17 mnd), så melken min forsvant i løpet av ei uke... men siden knærten din bare er 9,5 mnd. kan det nok ta litt lenger tid for deg. Jeg ammet bare morgen og kveld på slutten, så min produksjon var jo allerede lavere enn din sikkert er/var.

Skrevet

Jeg har ammet i drøye 17 mnd og det er en drøy uke siden jeg sluttet og jeg har fremdeles melk, og lurer også på når melken forsvinner???

Skrevet

Jeg sluttet og amme for ca 6 måneder siden. På slutten bare om morgenen for kosens skyld. Jeg kan ennå klemme ut en liten sprut av den ene puppen. Så jeg lurer også på når dette vil forsvinne. Klemmer kanskje hver 14 dag for ikke å øke noe produksjon.

Skrevet

takk for svar- med første ammet jeg også lenger så det var likosm ikke noe problem, men hun beit aldri heller....denne gangen måtte jeg bare slutte for nå som tennene oppe kommer orker jeg ikke mer..

får bare vente og håpe at den forsvinner snart.. ser helt skeiv ut forran sidne jeg alltid har hatt mye mer melk i den ene puppen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...